پل گیشا جزو ۷ پل فلزی تهران است که قدمت آن به ۵۰ سال می رسد اما قرار نبوده این مدت طولانی از این پل استفاده شود گرچه با مرمت ها و به‌سازی ها هم اکنون درحال استفاده است.

 


به گزارش آژانس عکس تهران، در طراحی جدید قرار است بزودی این پل جمع آوری و تبدیل به یک زیرگذر شود با سه لاین عبوری.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طول پل گیشا 620 متر است اما زیرگذر در حال احداث 1120 متر است که 350 متر آن به صورت مسقف و بقیه آن به صورت رمپ های ورودی و خروجی خواهد بود.
61282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    11 0
    متاسفانه بیشتر فضای سبز و درختان اطراف را برای این کار ازبین بردند. کاری که دراغلب بزرگراه ها و خیابانها انجام میدهند. خیابان برای ماشین ها و اتومبیلها ، نه برای انسانها. شهر اگر به جای انسان محور بودن ، ماشین محور شود، میشود همین تهران بی سر و ته .....
  • رضا IQ ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    4 7
    جمع آوری پل کاملا اشتباه و جز هزینه بیشتر از بیت المال و پرکردن جیب دیگران نتیجه ای ندارد زیر گذر را بزنید ولی پل را خراب نکنید
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      0 0
      دوست عزیز، نقشه اش رو روی کاغذ بکشید ببینید عملی هست؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 0
    بهتره برای دور برگردانای اتوبانا هم زودتر فکری بشه و به جاش پل و زیر گذر بسازن تا کفایت و لیاقت مهندسی عمران را بیشتر به تصویر بکشند. برای اتوبان باقری تهرانپارس شروع بشه بهتره تا همگان از مفید بودن این گونه رشته ها در مدیریت شهری آگاه تر شوند.