«اژدها، اولین حیوان خانگی» نام نمایشی است از گروه هنری «هفت، پنج، یک» که تا پنجم آذر هر روز ساعت 19:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر مشهدی‌عباس از روز جمعه پنجم آبان، نمایش «اژدها، اولین حیوان خانگی» را در تالار هنر روی صحنه برده است.

این نمایش که در تبلیغاتش جمله «کاری از گروه هنری هفت، پنج، یک برای کودکانی که هیجان را دوست دارند!» دیده می‌شود با هنرمندی مهرداد باقری، حامد زحمتکش و حمیدرضا حسینعلی اجرا خواهد شد. عروسک‌گردانان و صداپیشه‌گان «اژدها، اولین حیوان خانگی» ، فرزاد سلیمانی، سحر آقاسی و حمیدرضا گودرزی هستند و بازیگر نوجوانش آوین بندی است.

در خلاصه داستان این اثر موزیکال آمده است: «روزی یک جهانگرد وارد روستا می‌شود و به تنها پسربچه روستا یک تخم اژدها می‌دهد...»

امیر مشهدی‌عباس می‌گوید: «با تک فرزند بودن اکثر خانواده‌ها، این روزها نگه داشتن حیوان خانگی در بین کودکان و نوجوانان زیاد شده است. از طرف دیگر ما والدین اگرچه فرزندان‌مان را برای یاد گرفتن مهارت‌های مختلف به کلاس‌های گوناگون می‌فرستیم ولی به فکر یاد دادن شیوه محبت کردن به آن‌ها نیستیم. در «اژدها، اولین حیوان خانگی» می‌خواهیم نشان دهیم با محبت کردن می‌توان هر چیزی را به دست آورد و حتی اژدها را هم رام کرد.»

«اژدها، اولین حیوان خانگی» از پنجم آبان تا پنجم آذر هر روز ساعت 19:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود. 

57242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =