«آسید کاظم» روی صحنه اشراق می‌رود

تئاتر «آسید کاظم» از نوشته‌های ماندگار «محمود استادمحمد» به کارگردانی «حامد معمارتهرانی» از چهارشنبه 9تیرماه در سالن اشراق حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی این نمایش؛ «آسید کاظم» با حضور جمعی از بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر مشهد و با همراهی تنی چند از جوانان هنرمند مشهدی به مدت 10شب روی صحنه خواهد بود.
این نمایش با حضور خسرو نایبی‌فرد، علی سوزنچی، اصغر لشگری، علی جوانمرد، جواد محمدزاده، امیراحسان امیرپور، محمود کریمی، حسین شجاعی، تارخ اردشیری و با هنرمندی محمد تقی‌نژاد و محسن‌ کریمی اجرا خواهد شد.
معین اکبریان و مرجان رئوف نوازندگان موسیقی این نمایش هستند و محمد اکبرین طراحی صحنه و اجرای آن را بر عهده دارد. مینو ‌ایرجی به عنوان طراح لباس، آناهیتا موسوی طراح گریم و محمد رضا معمارطهرانی طراح پوستر و بروشور این نمایش هستند. همچنین مسئولیت عکس و فیلم «آسیدکاظم» بر عهده ابراهیم رجبیان است. علیرضا معمار طهرانی نیز مدیریت اجرایی نمایش را بر عهده دارد.
این نمایش از 9تیرماه ساعت21:30 هرشب به جز شنبه‌ها در سالن اشراق حوزه هنری واقع در بلوار هاشمیه بین هاشمیه 20 و 22 اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به نشانی اینترنتی mashhad-gisheh.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۳۶۱۶۱۸۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =