در روز جمعه 25 خرداد، جزییاتی درباره مراسم نماز عید فطر مهم ترین خبر بود. اعلام تصمیم ارزی جدید دولت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، خبری درباره جزییات مراسم نماز عید فطر مهم ترین خبر بود. متن اشعار حاشیه ساز مطیعی خبر پربازدید این سرویس بود. عکس فرار گرفتن احمدی‌نژاد و سه مسئول دولت روحانی در یک صف برای نماز عیدفطرهم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، طولانی‌ترین آزادراه کشور ۲ سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی اعلام تصمیم جدید ارزی دولت کلیک کردند. برای خرید خودرو جک چقدر باید هزینه کرد؟ هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، خواننده‌ای که اولین حاشیه را برای جام‌جهانی رقم زد نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه این روزهای رضا رویگری بعد از سکته مغزی هم مورد استقبال قرار گرفت. درخواست پرویز پرستویی از هواداران تیم ملی فوتبال برای بازی با مراکش بازدید زیادی داشت. 

در سرویس جامعه، پروژ‌ه‌‌ دوره قبل شهرداری ۲ هزار خانوار را به خاک سیاه نشاند در صدر اخبار قرار گرفت. نگران کدام باشیم؟ ویروس جدید یا گرانی دارو؟ دیگر خبر پربازدید بود. خبری با تیتر قانعی‌راد، استاد با تجربه جامعه‌شناسی ایران درگذشت هم بسیاری را ناراحت کرد.

در سرویس بین‌الملل، دادستان نیویورک از ترامپ شکایت کرد دیدنی شد. در بندر مهم یمن چه می‌گذرد؟ دیگر خبر پربازدید بود. ترامپ کالاهای چینی را هدف گرفت هم نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، اولین غایب قطعی تیم‌ملی در بازی با مراکش؟ خواندنی شد. همچنین پیش‌بینی گربه پیش‌گوی جام جهانی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. احتمال چند تغییر در ترکیب تیم‌ملی دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =