اقتصاد، بازار و قلب صنعت، جبهه جنگ تمام‌عیار نظام اسلامی با نظام سلطه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت : در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اوج گیری فتنه ها و خباثت های بیگانگان و در راس آنها استکبار جهانی و همسویی عوامل داخلی آنان جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید نعیم امامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز در جمع نمازگزاران جمعه گفت:در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اوج گیری فتنه ها و خباثت های بیگانگان و در راس آنها استکبار جهانی و همسویی عوامل داخلی آنان جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

سید نعیم امامی گفت: امروزه مرز و خط جدایی ما و دشمن اقتصاد است،امروز جبهه جنگ نه در جنوب و غرب که در پیکره اقتصاد کشور است، امروز کف بازار و قلب کارخانه های ما جبهه جنگ تمام عیار نظام اسلامی ایران با نظام سلطه است

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز هر گونه اخلال در اقتصاد ،عین گرادادن به تیرهای زهرآلود دشمن است و هر گونه تخریب و ممانعت از فعالیت های جهادی دستگاههای اقتصادی همراهی با دشمن خارجی است و باید برخورد شود.

 سید نعیم امامی: شناسایی 10 انباراحتکار در ستاد مقابله با احتکار و اختفاء کالای چهارمحال و بختیاری

وی گفت: عزم ما جزم است تا از آسیب های تولید را به حداقل برسانیم ، در یکماهه اخیر مشکلاتی در تامین مواد اولیه، تامین ارز،ترخیص ماشین آلات برای واحد های صنعتی پیش آمد که با پیگیری های مستمر در حال مرتفع شدن هستند.

سید نعیم امامی همچنین به کمبود موجود در بازار کشور اشاره کرد و گفت: امروز در بازار بخشی به علت تردید کارگاه ها در مورد قیمت تمام شده محصول و در بخشی دیگر به علت احتکار و اختفاء کمبودهایی وجود دارد که با تشکیل ستاد مقابله با احتکار و اختفاء کالا با همکاری مسئولان ودلسوزان اعم ازتعزیرات حکومتی، دادستانی، سپاه، اطلاعات و سایر دستگاهها بیش از 10 انبار کالا شناسایی شده است، که کالای آنها به جریان طبیعی عرضه خواهد شد.

سید نعیم امامی : وحدت و اتحاد راهکار خنثی کردن فتنه های دشمن

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان به مردم اطمینان دارد که درخصوص کالاهای اساسی و معیشتی هیچگونه کمبودی در کشور و استان وجود ندارد و کمبود های جزیی هم بزودی مرتفع خواهد شد.

سید نعیم امامی همچنین به آغاز عرضه خودرو از طریق شرکتهای خودرو سازی اشاره کرد و گفت: با این اقدام قیمت خودرو به نرخ های آغازین سال بازمیگردد و مردم از خرید های غیرضروری اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با اتحاد و وحدت کلمه طرح ها و فتنه های دشمنان قسم خورده را نقش برآب می کنیم.

سید تعیم امامی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =