پادکست | مقایسه مدرک روحانی و کردان در مجلس!

برخی نمایندگان که نسبت به مدرک تحصیلی رئیس جمهور شبهاتی داشتند درخواست تفحقیق و تفحص از این مدرک را ارائه داده بودند که مورد موافقت کلیت مجلس قرار نگرفت. مشروح مذاکرات مجلس در این زمینه را بشنوید:

 

به گزارش خبرآنلاین، نصرالله پژمانفر از همکارانش می‎خواست تا همانطور که مدرک مرحوم علی کردان را بررسی کردند، مدرک حسن روحانی را هم بررسی کنند تا هیچ شبهه‎ای باقی نماند.

6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    10 1
    چرا میخواهید گند همه چیز را در بیارین؟این کار چه سودی داره غیر اینکه همانطور که فساد مالی و اقتصادی نهادینه شده تقلب مدرک هم نهادینه بشه.اگر وارد این حیطه بشن حداقل 99 درصد مدرکهایی که مسولین بعد از پستهایشان گرفته اند مشکل داره چون درس خواندن فی نفسه بسیار سخت هست و تمرکز و انگیزه بسیار بالایی میخواد.وقتی مسولی پستش خیلی بالا میره و به واسطه ان پولدار میشه تمرکزش به واسطه مسولیتش کم میشه بنابراین برای کسی که همینجوری کلی زیر دست داره و پستها را به واسطه روابطش گرفته و از لحاظ مالی فول کنتاکت شده دیگه انگیزه ای برای درس خواندن و شب بیداری کشیدن و استرس امتحان را تحمل کردن نمیمونه و دلیلی برای سختی کشیدن نداره حالا این شخص هر کسی میخواد باشه
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    4 0
    کاری نداره. یک ایمیل بزن به دانشگاه. اینهمه جارو جنجال نداره پژمانفر. یعنی تو دم و دستگاهتون دو نفر که انگلیسی بلد باشن پیدا نمی شه؟ آقای روحانی مدرک سیکل هم نداشته باشه ما دربست قبولش داریم. بازم حرفی هست؟