عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه وضعیت شورای شهر عادی نیست، گفت: وضعیت شورای شهر گرگان قرمز است که این وضعیت به مدیریت شهری آسیب وارد می‎کند.

ابراهیم جرجانی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ضمن گرامی‌داشت لیالی قدر اظهار کرد: شورای چهارم از کار اصلی خود غافل شده و به سمت هرج و مرج پیش می‎رود که این وضعیت اصلا در شأن شورا نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از اعتبارات کلی شورا در بسیاری از دستگاه‎ها و مجموعه‎ها از دست رفته است، در گروه‎بندی‎هایی که در شورای شهر شکل گرفت همه مقصر هستند که باید به این وضعیت پایان داده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه کتاب قانون فصل‎الخطاب کار شوراست، افزود: جدل کردن شورائیان اخطار به همه است ما نماینده 500 هزار نفر هستیم که متاسفانه حاشیه‎هایی در پارلمان محلی به وجود آمده که باید هر چه زودتر به آن پایان داد.

جرجانی با اشاره به اینکه وضعیت شورای اسلامی شهر گرگان قرمز است، گفت: ما با بی‎میلی و به اجبار وارد صحن شورا می‎شویم، اگر واقعا قسم خوردیم که برای آبادانی شهر گرگان حرکت کنیم نباید فضایی ایجاد کنیم که نقاط قوت به ضعف تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه گروه‎بندی 12 شهریور پارسال کشتی شورا را به سمت غرق شدن کشانده است، گفت: کشتی شورای چهارم نباید به انتها برسد، باید وضعیت پیش آمده را مدیریت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه شهرداری حق دخالت در امور شورا را ندارد، افزود: بی‎ثباتی باعث ایجاد چالش در مدیریت شهری می‎شود، تنش در داخل شورا بیش از حد لوث شده است و از حد معمول فراتر رفته است.

جرجانی بر لزوم اجرای وظایف قانونی در شورا تاکید کرد و بیان داشت: انجام وظایف قانونی سبب می‎شود عملکرد شورا و شهرداری به نحو مطلوب و شایسته پیش برود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =