ایسنا نوشت: سردار مقیمی درباره علت احضار علی دایی و صادق زیبا کلام و دیگر سلبریتی‌ها به پلیس آگاهی تهران توضیحاتی را ارائه داد.

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا به دنبال انتشار احضارنامه برخی سلبریتی‌ها که اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت زلزله زدگان کرمانشاه کرده بودند، گفت: پلیس آگاهی ناجا ضابط قوه قضائیه است و وظیفه اجرای دستورات قضایی را دارد. او در ادامه بیان داشت: زمانی که کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده جمع می‌شد، ابتدا سازمان‌دهی مشخصی برای آن وجود نداشت و افراد مختلفی زحمت کشیده و اقدام به جمع‌آوری کمک کردند. الان لازم است بدانیم که این کمک‌ها چه میزان است و در کجا صرف خواهد شد.

سردار مقیمی با اشاره اینکه دعوت افراد مختلف به پلیس آگاهی برای انجام مصاحبه در این خصوص بوده است، گفـت: افرادی که به پلیس آگاهی دعوت شدند، نه به عنوان مجرم و متهم، بلکه به عنوان «مطلع» دعوت شدند و این دعوتنامه برای خیلی‌ها صادر شد و آن‌ها آمدند و توضیحاتی را ارائه کردند؛ البته برخی هم نیامدند. رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان بحث مجرمیت و بازداشت این افراد مطرح نیست، اظهار کرد: این افراد با حکم قضایی دعوت شدند و قاضی از ما خواسته بود از این افراد دعوت کنیم و ما هم این کار را انجام دادیم. در مورد چند نفری هم که جوابی ندادند، مأموران ما مجبور شدند برای اجرای دستور قضایی احضاریه را الصاق کنند.

۴۵۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =