کیهان نوشت: یک بازیگر منتسب به فرقه‌ای ضاله در یکی از سریال‌های ماه مبارک رمضان به ایفای نقش پرداخته است. اتفاقی که بی‌شک ابعاد یک مصداق از نفوذ فرهنگی را مشخص خواهد کرد.

بازیگر یاد شده که در سریال، دارای چهره‌ای مثبت است، حداقل از یک سال پیش بدلیل فعالیت فرقه‌ای، برای مراجع تحقیق چهره‌ای ناشناخته به شمار نمی‌آمد.

سریالی که با حضور بازیگر مسئله‌دار تهیه شده، دارای مشکلات اساسی محتوایی است که به نظر می‌رسد حاکی از یک شیطنت رسانه‌ای باشد. اتفاقی که با توجه به سوءسابقه یکی از نویسندگان آن در مخالفت با نظام اسلامی اصلا عجیب نیست. گفتنی است کارگردان این سریال نیز در هنگام مدیریت بر خانه سینما، از قانون‌شکنان و فتنه‌گران خیابانی حمایت می‌کرد.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افسانه GB ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    10 0
    لطفاً اسم سریال را بنویسید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    11 0
    بازیگره کیه؟ آقاست یا خانمه؟
  • عقب مونده A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    10 0
    آقای کیهان،کمر مردم زیر توهمات تووامثال تو شکسته،مملکتو فساد وتباهی وبی دینی گرفته،آینده نامشخص؛بی امیدبه فردا؛جوانان در جوانی پیرند. جان مادرت این نفوذ رو بگذار کنار یه کم عاقلانه ومردمی به مسائل نگاه کن .التماس تفکر درضمن محض یادآوری ولیعهد عربستان که توکشته بودی،تومسابقه افتتاحیه جام جهانی بود
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    6 0
    اگه این خبرشم مثل خبر ترور بن سلمانش نباشه
  • بی نام A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    0 0
    باانصاف. به عنوان یه آدم بی طرف معتقدم تحلیلهای کیهان واقع بینانه وسنجیده است.بهترین دلیل این ادعا تحلیلهاوپیش بینیهای کیهان درباره آینده ونتیجه مذاکرت باگروه۵۱درمدت سه سالاز۹۲تا۹۵است.کسانی که دچار توهم نیستنداگه راست میگن زحمت بکشند به آرشیو کیهان مراجعه کنند تا براشون روشن بشه تمام تحلیلها وپیش بینی های کیهان درباره نتایج مذاکره باکدخدا درمدت سه سال مذاکره خیانتکارانه وذلت بارواقع بینانه ومبتنی برشناخت دقیق ازطرفندهای همیشگی شیطان بزرگ بوده که متأسفانه تيم مذاکره کننده از طرف ایران به این هشدارهای کیهان توجه نکردند و نتیجه همان شد که کیهان پیش بینی می کرد.سعی کنیم واقع بین باشیم.