خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سید حسن نصرالله گفت: آمریکایی ها پس از ناکامی مزدوران شان، خودشان به منطقه آمدند و لبنان و منطقه با چالش بزرگی روبروست.

سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان در سخنراني خود به مناسبت چهلمين سال آغاز به کار حوزه علميه بعلبک در لبنان گفت: آمريکايي ها پس از ناکامي مزدوران شان، خودشان به منطقه آمدند و لبنان و منطقه با چالش بزرگي روبروست. توطئه چيني عليه مقاومت، امروز بيش از هر زمان ديگري است. رکس تيلرسون وزير امور خارجه آمريکا در سفر به بيروت به مقامات لبناني گفت: حزب الله و سلاح آن مشکلي است که بايد حل شود.

وي گفت هيچ مشکلي براي طرح ديدگاه هاي مختلف در مورد مسئله انتخابات وجود ندارد. حزب الله راي‌ها را با پول نمي خرد و خريد آراي انتخاباتي با پول حرام است.

دبير کل حزب الله لبنان تصريح کرد آمريکا و عربستان، نتايجي را كه حزب الله لبنان در انتخابات آينده پارلماني به دست خواهد آورد زير نظر دارند.

دبير کل حزب الله لبنان تأکيد کرد ما آراي مرم را با پول نمي خريم و خريد و فروش رأي را حرام مي دانيم. سيد حسن نصر الله تأکيد کرد آمريکا و عربستان نتايج آراي حزب الله را در انتخابات آينده زير نظر دارند. وي با اين حال افزود:هيچ مشکلي نيست که درمورد انتخابات ديدگاههاي متفاوت وجود داشته باشد.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =