دیدار رئیس دانشگاه لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

دکتر خسرو عزیز پور رئیس دانشگاه لرستان در این دیدار گفت دانشگاه لرستان در زمینه علمی ، پژوهشی و فرهنگی آماده همکاری با آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این دیدار، رئیس دانشگاه لرستان ضمن تبریک انتصاب زینی وند مقدم به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ابراز امیدواری کرد ،با آغاز مسئولیت ایشان، آموزش و پرورش به عنوان نهادی حساس در مسیر تعلیم و تربیت موفق تر از گذشته عمل کند .

دکتر عزیزپور ریاست دانشگاه لرستان با اشاره به رزومه کاری و سوابق مدیریتی درخشان دکتر زینی وند گفت :مجموعه دانشگاه لرستان در راستای همکاری با آموزش و پرورش از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای ایشان در انجام مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار یکی از مولفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .

وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .

دکتر زینی وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی نامید و گفت در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به خوبی شکل خواهد گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =