برگزاری جلسه پیگیری حل مشکلات ورودی جنوب خرم آباد / ضرورت توجه و تخصیص اعتباری ویژه

رئیس کمیسیون شورای شهر خرم آباد گفت: توجه به ورودی جنوب شهر نیازمند توجه و اعتبار ویژه است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت مشکلات ورودی جنوب شهر خرم آباد در محل دفتر معاونت اداره کل راهداری و حمل نقل استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه سجاد بابایی رئیس کمیسیون عمران ، مسعود ارمغان سرپرست شهرداری منطقه سه ، فرشید فلاح ؛ معاونت عمرانی شهرداری خرم آباد و مصطفی ملکی صادقی معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل حضور داشتند.

سجاد بابایی با اشاره به این مطلب که ورودی جنوب شهر نیاز به توجه و اعتبار ویژه ایی دارد، گفت: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در جنوب شهر وجود دارد می بایست تمامی دستگاههای ذیربط باید پای کار باشند .

رئیس کمیسون عمران شورای شهر خرم آباد، افزود : حضور استاندار و دادستان در رفع مشکلات و معارضین محله ها می تواند کمک شایان توجهی به شهرداری و اداره کل راهداری برای ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد.

وی ادامه داد: جنوب شهر با وجود جمعیت بالا اما متاسفانه با کمبودهایی در زمینه های مختلف مواجه است.

بابایی با اشاره به این مطلب که ورودی ها ویترین شهر محسوب می شوند، تاکید کرد: و زیباسازی ورودی ها باید از اولویت شهرداری و دیگر دستگاهها باشد.

بابایی بیان کرد: ایجاد فضای فرهنگی، ورزشی از مطالبات شهروندان جنوب شهر است که نیازمند توجه جدی مسئولان است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به این مطلب که پروژه بهارستان هم شهروندان جنوب شهر را با مشکل مواجه کرده است، افزود: امیدوارم متولیان امر از جمله شهرداری و استانداری نسبت به تکمیل این پروژه تلاش کنند.از طرفی این پروژه جزئ ورودی شهر به شمار می آید.

بابایی گفت: در راستای حل معضلات جنوب شهر همه دستگاههای اجرایی و شهرداری می بایست با هم تعامل داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =