رضا رشیدپور در برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» با اشاره به اینکه موسیقی حمید هیراد را نمی‌پسندد از هجوم گسترده‌ای که در چند وقت اخیر به حمید هیراد شده است انتقاد کرد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا رشیدپور در بخش مرور روزنامه های امروز صبح در برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» گزارش یک روزنامه درباره حمید هیراد را خواند و درباره او گفت: «من حمید هیراد را یک بار سه چهار دقیقه دیدم، یکی از آهنگ هایش را هم به دلیل آنکه در برنامه ما پخش می شد شنیده ام. برای همین نه نسبتی با او دارم و نه به موسیقی‌اش علاقه دارم.»

او ادامه داد: «اما ناگهان هجوم بردن به یک نفر و به تاراج بردن آبرویش کار پسندیده ای نیست. من حتی در تلویزیون خودمان هم دیدم که چنین اتفاقی افتاد و به آن هم انتقاد می کنم.»

پخش پلی بک صدای حمید هیراد در کنسرت اخیرش واکنش های زیادی را در پی داشت و این خواننده از خبرنگاران و منتقدان دعوت کرده است تا برای اتمام حواشی در کنسرت سه شنبه نهم مرداد او حضور پیدا کنند.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    14 2
    اولا که بار اولش نیست این شازده دوما ملت که پول دادن رفتن کنسرت نه اینکه براشون سیدی بزارن در مورد بعدش چی هم بعدش کسی جرات نمیکنه اینطئوری به مردم توهین کنه