محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار گفت:در زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی پیشینه خوبی را شاهد نیستیم و همین امر زمینه‌ساز فساد در زیرمجموعه اقتصادی این وزارتخانه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نگهبان سلامی در جلسه علنی مجلس در موافقت با استیضاح ربیعی وزیر کار، اظهارداشت: ایران داغدار ۶۶ نفر از هموطنان ماست که در سانحه سقوط هواپیمایی آسمان جان خود را از دست دادند، شاید برای شما هواپیمایی آسمان و درآمدزایی آن مهم باشد اما برای ما جان مردم عزیزتر است.

او افزود: متاسفانه بیشتر کارگران به عنوان ابزاری برای خواسته‌های شخصی ابقای خود استفاده می‌کنید. 

نگهبان سلامی خطاب به ربیعی گفت: شما باید مسائل را به امور اجتماعی و فرهنگی گره بزنید نه امور امنیتی. متاسفانه ما شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم.

او گفت: عدم واگذاری بنگاه‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی موجب بروز فساد در این مجموعه شده است در حالی که خصوصی‌سازی باید به معنای واقعی عملیاتی شود. نه اینکه شما را به شکل شستا ببینند.

نماینده مردم خواف و رشتحوار عنوان کرد: نمایندگان حق دارند به پول کارگران که در اختیار شماست حساس باشند. طبیعتا توسعه بنگاه‌های اقتصادی باید همراه با سرازیرشدن سودهای کلان به بخش‌های اشتغالزایی برای دهک‌های پایین همراه باشد.

3535

 

 

 

 

35225

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    آسمان فقط به دنبال در آمد زایی بوده .اصلا ابدا حقوق کارمندان برایش مهم نبوده...مدیز عاملی که فقط و فقط فکر سود دهی است و پرسنل معترض را به پلیس و اطلاعات معرفی می کند . بدهی و مطالبات آنها را نادیده میگرد چون سپاهی و است و نفوذ دارد. در آسمان همه و همه شاکی اند. در پیچ و خم داد گاه..چه آنهایی که بازنشسته شدهداند مطالباتی دارند و چه آنهایی که سر کارند .حتی تبدیل وضعیتی ها را هم رحم نکردند و شکایت چند صد نفری آنها به جایی نرسیده . چرا ؟ چون نفود در وزارت کار دادند ...خلاصه اینکه بد وضعی است در آسمان.. آه و نفرین زیادی در آسمان به آسمان میرود. خدا رحم کند به همه چی ..ان شاء ا..که اتفاقی دیگر نیافتد.