۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
آنچه برای سفر به تور مشهد نیاز دارید...

شهر زیبای مشهد یکی از شهرهای عاشقانه و مذهبی ایران است و به واسطه ی گنبد زیبای امام رضا، تاکنون به یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای جهان تبدیل شده است.

می توانید با تور مشهد همراه شوید تا این همه زیبایی را از نزدیک ببینید و بسیار لذت ببرید.

آب و هوای مشهد

مشهد دارای آب و هوای متفاوتی در فصل های سال می باشد. این شهر زیبا به واسطه ی اینکه در شمال ایران قرار دارد در تابستان آب و هوای خشک و خنک دارد و در فصل زمستان سرد تر می شود. اما نکته ی جالب تراین است که مسافرت به مشهد در همه ی ماه های سال برقرار است و هرگز با افت رو برو نمی شود.

جاذبه های گردشگری مشهد

آیا تاکنون به جاذبه های گردشگری شهر زیبای مشهد اندیشیده اید؟ این شهر زیبا و دوست داشتنی به واسطه ی گوهر ناب امام رضا و حرم با شکوه و بزرگی که دارد مسافران را از سراسر ایران و حتی از کشور های دیگر به سمت خود می کشاند. حتی جالب است بدانید که مسافران به هر طریقی با هواپیما و یا قطار به این شهر مسافرت می کنند. شما نیز می توانید با قیمت تور مشهد نوید24 همراه باشید تا بتوانید این همه زیبایی را از نزدیک مشاهده کنید.

اما جاذبه های گردشگری مشهد تنها به حرم ناب امام مربوط نمی شود. در این شهر جاذبه های گردشگری فراوان و عالی دیگری وجود دارد. اگر در طبیعت بکر و دست نخورده ی طرقبه و شاندیز قدم بزنید از دیدن این همه زیبایی نهایت لذت را می برید.
جنگل های طرقبه و شاندیز بسیار زیبا هستند و طبیعت عالی مشهد متناسب با آب و هوا را به راحتی به شما نشان می دهند. هنگام قدم زدن در چنین طبیعتی دوربین عکاسی را برای ثبت خاطرات به همراه داشته باشید.

طرقبه مشهد

مشهد

کوهسنگی مشهد

مشهد

چرا تور مشهد را انتخاب کنیم؟

اگر با تور مشهد همراه باشید هم در هزینه های خود دچار صرفه جویی می شوید و هم خدمات عالی و باور نکردنی تور شامل هتل ، ترانسفر رفت و برگشت و صبحانه ،ناهار ، شام و...... برخوردار شوید.

تور های مشهد انواع مختلفی دارند که در ادامه به شما معرفی میکنیم.

تورهای زمینی مشهد

تور های زمینی مشهد شامل تورهایی با اتوبوس و قطار می شود. مسافرت با این تور ها حدود 13 تا 14 ساعت به طول می انجامد.ولی بیشتر مسافران برای صرفه جویی در زمان ویا شاغل بودن ترجیحا با هواپیما سفر می کنند. می توانید با قطار های لوکس فدک همراه و از خدمات این قطارهای 5 ستاره نهایت لذت را ببرید.معمولا قطارهای مشهد ساعت 10 صبح حرکت می کنند و ساعت 12 ظهر باز می گردند.

تورهای هوایی مشهد

تور های هوایی مشهد بهترین گزینه برای مسافرت می باشند. اگر با این تور ها همراه باشید تنها بعد از 2 ساعت به شهر زیبای مشهد می رسید. وقتی از دور گنبد زیبای امام رضا در مقابل چشمان شما نمایان شود قلب شما به تپش می افتد و بار دیگر روح شما جلا پیدا می کند.

پروازهای مشهد

پرواز های مشهد بسیار متفاوت و زیاد می باشد. اما معمولا مردم ترجیح می دهند با پرواز زاگرس که بسیار خوب است همراه شوند. اگر با پرواز های زاگرس بروید، ساعت 10 صبح حرکت می کنید و ساعت 12 بعد از ظهر برمی گردید.

تورهای هوایی و زمینی مشهد

همچنین برای تنوع بیشتر و قیمت های مناسب تر می توانید با تور های هوایی و زمینی مشهد همراه شوید. به این منظور می توانید با قطار به مشهد برسید و با هواپیما باز گردید.

هتل های مشهد

بی شک تاکنون تعریف هتل مشهد را شنیده اید. مشهد دارای هتل های عالی و فراوانی می باشد. خدمات هتل های 3 ستاره ی مشهد همگی فول برد می باشد و تمام امکانات را به شما ارائه می دهد. همچنین یکی از بهترین چیزهایی که می توان به شما گفت این است که بهترین های مشهد نزدیک به حرم واقع شده اند.

دیگر هتل های 5 ستاره ی عالی مشهد سرویس های بی بی یعنی تخت و صبحانه را به شما ارائه می دهد. یکی از بهترین و عالی ترین هتل های 5 ستاره ی مشهد که هتلی بین المللی می باشد هتل 5 ستاره ی کوثر ناب است. اگر با دقت به عکس های این هتل زیبای 5 ستاره نگاه کرده باشید خواهید دید که چه قدر عالی و زیبا است و سوییت های عالی و مجللی دارد. بهترین قیمت تور مشهد را از نوید24 بخواهید تا مسافرتی راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

مشهد

از دیگر هتل های عالی و متفاوت مشهد می توان به هتل های درویشی و هتل قصر طلایی و قصر الماس مشهد اشاره کرد. بی شک اقامتی راحت و بدون دغدغه خواهید داشت.

اگر نیز می خواهید در هتل آپارتمان های مشهد اقامت کنید بهترین هتل آپارتمان های مشهد هتل آرمیا خواهد بود. همچنین هتل فرهاد و هاترا از بهترین هتل های دو ستاره ی مشهد می باشد.

مراکز و بازارهای خرید مشهد

در مشهد بهترین و عالی ترین بازار ها و مراکز خرید پیدا می شود. چیزی که در بازار های مشهد بسیار مشهور است زرشک و زعفران های مشهد می باشد.
بسیار عالی است که زعفران های اصل را از این بازار ها خریدار کنید و مزه ی متفاوت آن ها را تجربه کنید. تسبیح های شاه مقصود و عقیق های مشهدی مهم ترین کاهای معروف و سنتی آن می باشند.

رستوران های مشهد

بد نیست این همه راه که به مشهد رسیده اید سری هم رستوران های عالی و قشنگ آن بزنید. در مشهد رستوران های خوب و عالی و فراوانی وجود دارد. اما چه خوب است که خوردن کباب سلطانی های مشهد که در رستوران های آن برق می زنند و عطر آن سراسر کوچه را پرکرده است هم تجربه کنید. به هر حال هرگز چنین خاطره ای را فراموش نخواهید کرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781428