عوامل هنری و فنی فیلم «سرو زیر آب» با حضور در کرمانشاه، در کنار مردم زلزله‌زده به تماشای این فیلم نشستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» برای اولین اکران مردمی این فیلم در شهرستان‌ها به استان زلزله‌زده کرمانشاه سفر کردند و در کنار زلزله‌زدگان این استان به تماشای فیلم نشستند و اولین اکران مردمی این فیلم را به مردم مصیبت‌زده تقدیم کردند.

محمدعلی باشه‌آهنگر، کارگردان فیلم «سرو زیر آب» که در اولین روزهای وقوع زلزله کرمانشاه به همراه تعدادی دیگر از سینماگران به مناطق زلزه زده این استان سفر کرده بود، در اولین اکران فیلمش در کنار مردم کرمانشاه به تماشای این فیلم نشست.

در این اکران علاوه بر محمدعلی باشه آهنگر، سیدحامد حسینی، تهیه کننده، علیرضا زرین دست، فیلمبردار، مهتاب نصیرپور بازیگر و عباس بلوندی، طراح صحنه ولباس فیلم نیز حضور داشتند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» که فیلمنامه آن توسط محمدعلی باشه‌آهنگر و حامد باشه‌آهنگر نوشته شده، آمده است: «راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =