در روز یکشنبه 21 خرداد، سخنان رهبر انقلاب درباره حل مشکلات کشور به دست دانشگاهیان مهم‌ترین خبر بود. رکوردشکنی مداوم سکه در بازار هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، سخنان رهبر انقلاب با عنوان مشکلات‌‌ کشور باید علمی و توسط‌ دانشگاهیان حل‌‌ شود مهم ترین خبر بودتوضیحات لاریجانی برای تصویب اف‌ای‌تی‌اف و رفع نگرانی‌ها خبر پربازدید این سرویس بود. واکنش غرویان به ادعای جدید احمدی‎نژاد هم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، رکوردشکنی مداوم سکه در بازار پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی سیلاب پول‌های سرگردان کلیک کردند. قیمت آپارتمان در منطقه 6 تهران هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، فیلم وداع عاشقانه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی با «شهرزاد» نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه حمله تند رابرت دنیرو به ترامپ در مراسم جوایز تونی هم مورد استقبال قرار گرفت. مصاحبه ملک‌مطیعی را خود «دورهمی»ها به خارج فرستادند؟ بازدید زیادی داشت. 

در سرویس جامعه، درآمد روزانه یک راننده تاکسی چقدر است؟ در صدر اخبار قرار گرفت. سیما فردوسی و روایت از سلامت روان نسلی که سختی کشید، دیگر خبر پربازدید بود. خبری با تیتر هشدار نسبت به شیوع بالای ویروس HPV در ایران هم بسیاری را هوشیار کرد.

در سرویس بین‌الملل، اولین ملاقات اون در سنگاپور دیدنی شد. تصاویر مراسم افطاری اردوغان جنجال آفرید دیگر خبر پربازدید بود. واکنش ایران به بیانیه پایانی گروه هفت هم نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، اتفاق جالب در اردوی تیم‌ملی ایران خواندنی شد. همچنین عکس فیفا از کی‌روش؛ او خوش‌تیپ‌ترین مربی جام‌جهانی است؟ توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. راز دعوت نشدن ستاره استقلال به تیم ملی کشورش دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم کاریکاتور فردوسی‌پور قبل از آغاز جام‌جهانی چشم‌ها را خیره کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =