در روز چهارشنبه 18 بهمن، پربازدیدترین خبر به لبخندهای رییس جمهور به نرخ دلار، چلوکباب در کاخ سفید و مسایل دیگر اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره انتقاد زیباکلام از رییس جمهور و پاسخ رشیدپور به حملات بازیگر و کارگردان «لاتاری» بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، لبخندهای رئیس‌جمهور به نرخ دلار، چلوکباب در کاخ سفید و دیگر مسایل بازدید زیادی را به همراه داشت. اطلاعات سردار کوثری درباره فردی که قصد ورود به ساختمان ریاست‌جمهوری را داشت کنجکاوی کاربران را برانگیخت. نتایج یک نظرسنجی‌ مهم درباره اعتراضات دی‌ماه ۹۶ برای مخاطبان جالب توجه بود.

در سرویس اقتصاد، انتقاد زیباکلام از مصاحبه رئیس‌جمهور پربازدیدترین خبر بود. هشدار بانک مرکزی به مردم برای کاربران اهمیت زیادی داشت. خبری با تیتر خودروهای جدید چینی در راه بازار ایران بار دیگر نشان بازار کشور ما به مذاق چشم بادامی‌ها خوش آمده است.

در سرویس فرهنگ، پاسخ رشیدپور به حملات بازیگر و کارگردان «لاتاری» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. گفت‌و‌گو با کارگردان و بازیگر فیلمی که زنان دوستش دارند هم بازدید زیادی داشت. حواشی روز ششم جشنواره فیلم فجر دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، بررسی دلایل کاهش گرایش زنان ایرانی به حجاب برای کابران جذابیت زیادی داشت. اعلام دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت در سال تحصیلی 2018 هم پربازدید بود. خبر انتخاب ۹ رییس دانشگاه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست روحانی نیز کلیک‌های زیادی به‌دنبال آورد.

در سرویس بین‌الملل، «بحران» در جزیره‌ای لاکچری پربازدیدترین خبر بود. اقدام بی‌سابقه خواهر«اون» برای کاربران جذابیت زیادی داشت. تیلرسون به روسیه هشدار داد نیز برای علاقه‌مندان به سیاست بین‌الملل با اهمیت بود.

در سرویس ورزش، شایعه آبی‌پوش شدن این پرسپولیسی جدی است؟ شگفتی هواداران سرخ آبی را به همراه داشت. حساسیت استقلالی‌ها روی حرف‌های کریمی در این سرویس پربازدید شد. جمله جالب کی‌روش به بازیکنان تیم‌ملی هم برای کاربران جذاب بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، دسته‌گل جدید قالیباف پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =