۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کنترل قیمت ۶۰ کالای ضروری در کرمان

ایرنا نوشت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: قیمت گذاری و نرخ 60 قلم کالا ضروری مربوط به سبد خانوار بصورت روزانه توسط بازرسان این سازمان رصد و کنترل می شود.

مهدی حسینی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: نظارت بر بازار بر اساس قانون به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و بنک داران، انبارها و عمده فروشان موجوی انبارهای خود را باید در سامانه جامع انبارهای این سازمان ثبت کنند تا از آنها حمایت شود.

وی اظهار داشت: دولت ارز ۴ هزار و 200 تومانی را به برخی کالاهای ضروری تخصیص داده اما همواره با چالش تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی مواجه هستیم و بسته حمایتی جدیدی برای حمایت از واحدهای اولیه بزودی ارائه می شود.

مهدی حسینی نژاد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: برخی افراد سوجو کالاها را احتکار می کنند که موجب کمبود برخی کالاهای تولید داخل شده است.

وی با اشاره به وضعیت بازار و قیمت ها و نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: شاخص های اصلی قیمت سکه و ارز موجب گرانی در بازار شده و قیمت آنها بر نرخ محصولات مختلف در بازار تاثیرگذاری دارد.

حسینی نژاد با بیان اینکه تنظیم بازار از سال 92 بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده است تصریح کرد: تامین مواد اولیه کارخانجات و ثبت سفارش ها مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =