۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

جان توشاک، سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از باخت مقابل صنعت نفت آبادان و حذف شدن از جام حذفی، از این تیم استعفا داد و دیگر به ایران باز نمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، جان توشاک سرمربی ولزی تراکتورسازی که بعد از باخت مقابل صنعت نفت آبادان و حذف شدن از جام حذفی، تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد که سخن ها بر این حاکی بود که این سرمربی با تجربه از باشگاه اخراج شده است.

بعد از پاسخگو نبودن مسئولین باشگاه به این مسئله، این خبر قوت گرفت اما این خبر تا زمانی اعتبار داشت که شب گذشته زنوزی در گفت‌وگو با برنامه نود اظهار کرد: جان توشاک از این باشگاه استعفا داده است و هر گونه خبر در راستای اخراج این سرمربی صحت ندارد .توشاک ایران را ترک کرده است و دیگر به این کشور باز نمی‌گردد.

وی افزود: مسئولان تراکتورسازی در حال جست‌وجوی سرمربی جدیدی هستند و به احتمال ۹۰ درصد این سرمربی خارجی خواهد بود.

محمدرضا زنوزی در مورد محمد تقوی گفت: محمد تقوی، مربی موقت تیم است و تا زمان پیدا شدن مربی جدید برای تراکتورسازی تمرینات تیم را زیر نظر دارد‌.

وی با اشاره به درگیری اشکان دژاگه و جان توشاک بیان کرد: در این مورد حق را کاملا به اشکان می‌دهم. توشاک در این مورد یک اشتباه غیر حرفه‌ای کرد و این بازیکن را پس از مدت کوتاهی به بیرون کشید.

زنوزی در مورد مبلغ قرار داد توشاک تصریح کرد: مبلغ قرارداد توشاک ۶۰۰۰۰۰ دلار است که ۳۰ درصد این را دریافت کرده است و می‌تواند فقط تا نیم اول قرار داد خود را دریافت کند.

مالک باشگاه تراکتور سازی در مورد فروش باشگاه ماشین‌سازی تاکید کرد: دیگر از مباحث پیرامون ماشین خسته شده‌ام و این باشگاه را می‌فروشم. هرکس خواست ، پیشنهاد بدهد.

جان توشاک متولد ۲۲ مارس ۱۹۴۹ و اهل ولز بوده و از باشگاه‌هایی که در آن به‌ عنوان مهاجم بازی کرده است، می‌توان به سوانزی سیتی، کاردیف سیتی و لیورپول انگلیس اشاره کرد.

وی سابقه ۴۰ بازی در تیم ملی فوتبال ولز را در کارنامه دارد.

جان توشاک

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =