در روز جمعه چهارم اسفند، پربازدیدترین خبر به سوالی درباره محرز شدن جاسوسی سیدامامی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره توضیحات هواپیمایی آسمان پس از سقوط و بازداشت خواننده مشهور رپ بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، این پرسش که جاسوسی سیدامامی برای مردم محرز شد؟ نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد. بسیاری هم خواستند بدانند حامیان روحانی در دفاع از رفراندوم چه کسانی هستند؟ همچنین خبری با تیتر آیت‌الله جنتی چه زمانی انحراف احمدی‌نژاد را باور کرد؟ مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، توضیحات هواپیمایی آسمان درباره سانحه سقوط پربازدیدترین خبر بود. چه نرخی برای سودبانکی مناسب است؟ با استقبال کاربران همراه شد. ۵ دلیل برای خرید بیت‌کوین هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، خواننده مشهور رپ بازداشت شد برای کاربران جالب توجه بود. این خبر که عباس ولی‌زاده از دنیا رفت هم بسیاری را متاسف کرد. همچنین فیلمی از درگیری لیلا حاتمی و حسن معجونی در فیلم «خوک» پُر بیننده شد.

در سرویس جامعه، خوش‌ترین، دوستانه‌ترین و مقرون ‌به‌صرفه‌ترین شهرهای دنیا چشم‌ها را خیره کردند. حذف کپى کارت ملى و شناسنامه براى انجام امور ادارى سبب جلب توجه کاربران شد. ورود دو سامانه بارشی به کشور طی امروز و فردا هم کاربران را خوشحال کرد.

در سرویس بین‌الملل، ارتش سوریه پاسخ حملات ترکیه را داد مورد توجه قرار گرفت. همچنین این خبر که بعیدی‌نژاد از اتخاذ تصمیمات مهم بین تهران و لندن برای حل بحران یمن خبر داد، نظر کاربران را به خود جلب کرد. خبری با تیتر هیلی سوریه را تهدید به حمله نظامی کرد هم با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، ادعای یک بازیگر سینما درباره کتک خوردن از علی دایی پربازدید شد. تصویری از گریه‌های هوادار اوسترشوندس در آغوش قدوس برای کاربران جالب بود. ژاوی و شناختی که از علیپور دارد هم بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم مدیریت هواپیمایی در ایران پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =