با کودکان عاشورایی در کانون مهدی‌شهر

ویژه‌برنامه‌ی «با کودکان عاشورایی» از 22 الی 30 مهرماه در مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر با اجرای ویژه‌برنامه‌ی «با کودکان عاشورایی»، اعضای کودک و نوجوان خود را با فلسفه‌ی قیام امام حسین(ع) آشنا کردند.
در این ویژه‌برنامه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر چون معرفی کتاب‌های عاشورایی، عزاداری سرور و سالار شهیدان همراه با سخنرانی، شعرخوانی، قرائت زیارت عاشورا و... اجرا شد.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه 22 مهرماه 50 نفر از مدرسه دخترانه مبارزان اسلام به مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر آمده و پای صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی نشستند و ایشان پیرامون امر به معروف و نهی از منکر مطالب مفیدی مناسب درک و فهم مخاطبان بیان کرد.
پنجشنبه 23 مهرماه مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر برای 10عضو پسر مرکز خود، به اجرای فعالیت‌ معرفی کتاب و معرفی واقعه تاریخی عاشورا پرداختند و در ادامه، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدانبا نوحه‌خوانی توسط اعضای مرکز انجام شد. همچنین در این روز، مراسم پرفیض زیارت عاشورا ویژه‌ی اعضای دختر همراه با پخش نذورات برای 20 عضو دختر برگزار شد.
شنبه 25 مهرماه مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر با همکاری اعضای پسربه فضاسازی پرداختند و با اجرای فعالیت فرهنگی پیرامون وقایع عاشوراو امر به معروف و نهی از منکر با اعضای خود به بحث و گفتگو نشستند.
یکشنبه 26 مهرماه مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر با اعضای دختر مرکز خود پیرامون موضوع امر به معروف و نهی از منکر صحبت کرده و در ادامه، اعضا به نوشتن مطالب زیبا در این خصوص پرداختند.
گفتنی است که در روزهای دیگر نیز مربیان با اجرای فعالیت‌های مختلفی چون معرفی‌کتاب «بزرگ‌ترین دختر عالم»، «شام غریبان»، کاردستی، جمله‌نویسی، مسابقه و بحث‌آزاد اعضای کودک و نوجوان را با موضوع امر به معروف و نهی ار منکر آشنا کردند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =