برگزاری جشن «شبهای پیروزی» به مناسبت دهه فجر

اولین شب از جشن «شبهای پیروزی» به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پانزدهم بهمن ماه از سوی معاونت وسازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در پارک بانوان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین: برگزاری جشن «شبهای پیروزی» به مناسبت دهه فجراولین شب از جشن «شبهای پیروزی» به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پانزدهم بهمن ماه از سوی معاونت وسازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در پارک بانوان گلستان برگزار شد.

در این جشن که ویژه خانواده بزرگ شهرداری اهواز بود بخشهای مختلفی اجرا گردید.

دعوت از بهمن هاشمی مجری توانمند و محبوب کشوری ، اجرای خواننده به زبان فارسی و عربی ، سخنرانی کارشناس خانواده ، نمایش گروه کودک عموسعید ،اجری گروه سرود ناشنوایان ، نمایش طنز ، قرعه کشی و اهدای چهار دستگاه دوچرخه و ... از بخشهای مختلف این جشن بود.

گفتنی است این جشن که با حضور کتانباف شهردار اهواز و سراج معاون شهردار ورئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد ویژه کارگران خدماتی شهرداری وخانواده هایشان بود.

سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با حضور در جایگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضران گفت: بعد از قریب به یکسال پارک بانوان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی خطاب به کارگران شهرداری گفت: ما خادم شما هستیم از زحمات شما تقدیر و تشکر می کنیم.

کتانباف شهردار اهواز نیز با بیان اینکه امشب در خدمت ولی نعمتان خود و زحمت کشان شهرداری اهواز هستیم گفت:ضمن تقدیر از این افراد از خانواده های آنان که عزیزانشان را پشتیبانی می کنند نیزقدردانی می کنیم.

وی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در واقع شما میزبان اصلی این مراسم هستید و ما مهمانان شما هستیم.

انشاا... همه ما سربازی برای خدمت به وطن عزیزمان و استان گرامی و شهر عزیزتر از جانمان باشیم.شهردار اهواز در ادامه از همه دست اندرکاران این مراسم تقدیر و تشکر کرد وگفت: از زحمات همه بانیان این مراسم در منطقه دو ، معاونت خدمات شهری و فرهنگی که زحمت کشیدند که در خدمت شما باشیم تشکر می کنم.

همچنین از زحمات شورای شهر که همیشه برای رفع مشکلات شهر اهوازحضور پررنگ دارند تشکر می کنم.وی در پایان از کارگران شهرداری به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق عذرخواهی کرد و از صبر و حوصله آنان تقدیر و تشکر نمود.

این جشن به مدت هشت شب در پارک بانوان شهرداری اهواز برگزار می شود و شب اول ویژه کارگران خدماتی منطقه دو بود و در شبهای دیگر سایر مناطق دعوت خواهند شد.شایان ذکر است که در پایان جشن تمامی مهمانان این مراسم در ضیافت شامی که ترتیب داده شده بود شرکت نمودند. 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =