کتاب طراحی صنعتی در صنایع دستی منتشر شد

سرپرست معاونت صنایع دستی زنجان گفت: نخستین کتاب نشست تخصصی و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی در آستانه برگزای سومین دوره از این نشست منتشر شد.

خدایی در این باره به خبرآنلاین گفت: محتوی این کتاب را طرح‌های اجرا شده توسط دانشجویان حاضر در دو دوره اول و دوم نشست تخصصی و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی تشکیل می‌دهند.

به گفته وی، هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی پتانسیل‌ها و توانایی های بالقوه کشور در زمینه طراحی محصولات صنایع دستی، ایجاد ارتباط مستقیم بین طراحان، تولیدکنندگان، صادر کنندگان و متولیان امر، افزایش توان رقابتی و ارزش افزوده کالاهای صنایع دستی، شناسایی و معرفی ایده‌های جدید و ایجاد بستری برای توسعه روابط بین‌الملل در حوزه صنایع دستی است.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان با اعلام اینکه سومین دوره از نشست تخصصی و مسابقه ملی طراحی صنعتی در صنایع دستی ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه زنجان با حضور ۸ دانشگاه برجسته کشور برگزار می‌گردد، افزود: سومین نشست و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی فردا، بیست و پنجم بهمن ماه، با حضور دکتر بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور در زنجان کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: امسال برای سومین بار اداره کل میراث فرهنگی زنجان اقدام به برگزاری نشست و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی با حضور هشت دانشگاه از دانشگاه‌های برتر کشور نموده است.

خدایی گفت: در این دوره از نشست دانشگاه‌های علم و صنعت، الزهراء، سمنان، آزاد مشهد، هنر تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران (پردیس کیش) و دانشگاه اصفهان به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات طراحی صنعتی در صنایع دستی در دانشکده معماری دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، افزود: در سومین نشست و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی ۵۰ دانشجو به رقابت می‌پردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =