شهردار اردبیل از ابلاغ دستورالعمل ایجاد منطقه 5 شهرداری اردبیل خبرداد و گفت : این منطقه با هدف ارتقای خدمات شهری به شهروندان و فراهم آوردن زمینه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال 97، منطقه 5 شهرداری اردبیل در قالب منطقه تاریخی و فرهنگی شهر و به صورت مستقل برای ناحیه ها و محلات خود، خدمات فرهنگی و اجتماعی ارایه خواهد کرد.

وی گفت: افزایش مناطق شهرداری از 4 منطقه به 5 منطقه بر اساس نتایج حاصل از سرشماری سال 95 بوده که امیدواریم این افزایش ارتقای کیفیت خدمات فرهنگی و اجتماعی را برای شهروندان این منطقه ممکن سازد.

با ابلاغ دستورالعمل ایجاد منطقه 5 شهرداری اردبیل توسط وزارت کشور، شهردار اردبیل طی حکمی مهندس روح اله هدایت را به عنوان مدیر منطقه 5 شهرداری اردبیل منصوب کرد.

گفتنی است روح اله هدایت پیش از این سابقه ی شهرداری هیر، کارشناس فنی و اجرایی بنیاد مسکن استان، کارشناس دفتر مناطق محروم استانداری،مشاور شهردار سرعین ، مشاور شورای شهر اردبیل، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اردبیل را در کارنامه خود دارد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =