ایلنا نوشت:کانال سخنگوی دولت ادعای یکی از نمایندگان مخالف دولت درباره دعوت حزب اعتدال و توسعه از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت اقدامی مصداق بداخلاقی سیاسی توصیف و آن را تکذیب کرد.

کانال سخنگوی دولت در این رابطه نوشت:

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با برخی پایگاه‌های خبری مدعی دعوت نوبخت از نمایندگان مجلس برای مذاکره و لابی قبل از جلسه استیضاح در محل سازمان برنامه و بودجه شد درحالیکه بررسی‌ها نشان می دهد وی با قلب واقعیت و تحریف اصل موضوع به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

اصل ماجرا چیست؟

رمضانعلی سبحانی‌فر مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه در این رابطه گفت: اعضای این کانون جلسات منظمی را با مسئولان برگزار می کنند و در همین راستا بنده به عنوان مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه طی نامه ای از اعضا دعوت کردم به منظور بحث و تبادل نظر درباره مسائل روز در جلسه ای شرکت نمایند.

وی افزود: بدلیل فاصله اندک سازمان و بودجه و مجلس شورای اسلامی و حجم پرترافیک کارهای پایان سال، تصمیم گرفتیم جلسه نوبت ۲۱اسفند در محل این سازمان و با حضور برخی مسئولین برگزار شود.

سبحانی فر همچنین گفت: از وزرای مورد استیضاح هم از طریق معاونت های پارلمانی آنها دعوت کردیم تا در صورت امکان در این نشست حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی بار دیگر تاکید کرد: این دعوت با امضای بنده از اعضای کانون نمایندگان حزب انجام شده و ادعای یکی از همکاران درباره دعوت دکتر نوبخت از نمایندگان استیضاح کننده و برخی مطالب دیگر کذب محض است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =