اولین جشنواره موسیقی الکترونیک در ایران، از ۱۲ تا ۱۸ اسفند در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

به همت حمید خسروبیگی، جشنواره‌ای برای موسیقی الکترونیک طراحی شده است که از ۱۲ تا ۱۸ اسفند در پردیس سینمایی چهارسو برگزار خواهد شد.

خسرو بیگی در این باره گفت: «این اولین بار است که این فستیوال در کشور برگزار می‌‎شود. همچنین اولین بار است که تمامی هنرمندان بزرگ سبک موسیقی الکترونیک کشور در کنار هم قرار می‌گیرند و به اجرای برنامه می‌پردازند. البته شرایط برای برگزاری این جشنواره در یک روز و یک شب شکل نگرفته است.»

او در خصوص چگونگی شکل‌گیری این فستیوال و طرح اولیه آن نیز توضیح داد: «نزدیک یک سال پیش من و آقای موذن‌زاده اردبیلی و دیگر دوستانم در کنار هم، این ایده را با یکدیگر در میان گذاشتیم و پس از آماده‌سازی، آن را به فرزاد طالبی، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارائه کردیم و خدا را شکر توانستیم به سرعت نظر او را جلب کنیم.»

خسرو بیگی ادامه داد: «طالبی با کمک‌های فراوان شرایط اجرای این برنامه را فراهم کرد. این فستیوال قرار بود در سالن برج آزادی برگزار شود، اما به دلایلی این موضوع میسر نشد. پس از آن به پردیس مگامال منتقل شد اما در آن جا هم شرایط اجرا مهیا نبود. در نتیجه بهترین سالن را برای اجرای این سبک از موسیقی پردیس چهارسو دیدیم که از دست اندرکاران این مجموعه به دلیل تلاش‌های بی دریغشان کمال تشکر را داریم.»

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =