تلاش اوبر برای بازگشت به لندن با معرفی سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته

تاکسی آنلاین اوبر در تلاش برای حفظ مجوز خود برای فعالیت در پایتخت انگلیس، سرویس 24 ساعته پاسخ‌گویی راه انداخت.

 

به گزارش خبرآنلاین، این سرویس پشتیبانی برای مسافران و نیز رانندگان به صورت 24 ساعت شبانه‌روز تعریف شده است.{لینک}

مدیران اوبر همچنین اعلام کردند به تمام شکایات رسیده علیه رانندگان رسیدگی ویژه خواهند کرد و روی قبض الکترونیکی صادر شده برای مسافران مشخصات و پلاک خودروی رانندگان نیز درج خواهد شد. در ضمن اگر هرگونه حادثه جدی رخ دهد، به طور مستقیم به پلیس گزارش خواهند داد.

اکتبر سال گذشته لایسنس فعالیت تاکسی آنلاین اوبر در لندن توسط TFL به دلیل افزایش اعمال مجرمانه از طریق اوبر به حالت تعلیق درآمد و حالا این کمپانی تلاش دارد تا با پیاده‌سازی درخواست شهرداری و نهادهای قانونی، مجددا لایسنس خود را فعال کند.

ماه گذشته در پی شکایت درباره ساعت کاری رانندگان اوبر، مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند تا مانع از کار مداوم رانندگان شوند و برای رانندگان سقف ساعت کاری تعریف کردند.

بسیاری از تاکسی‌داران سنتی از وجود رقیب آنلاین ناراضی هستند و در برخی شهرهای جهان فعالیت اوبر به حالت تعلیق درآمده است.

 

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =