دو استاد هسته ای دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز هدف حمله تروریستی قرار گرفتند. این حادثه در شبکه های ماهواره باتاب گسترده ای داشت.

به گزارش خبرآنلاین شبکه «الجزیره»  نوشت: یک دانشمند هسته ای ایران در یکی از دو انفجاری که صبح روز دوشنبه در تهران رخ داد کشته شد. خبرنگار الجزیره در تهران گزارش داد که درحال حاضر اطلاعات کمی در خصوص جزئیات این انفجارها در اختیار است، اما مجید شهریاری که در اثر این حمله بمبگذاری کشته شد همکار یک استاد دیگر به نام "مسعود علیمحمدی" است که ژانویه گذشته در یک حمله تروریستی مشابه کشته شد.

شبکه های ماهواره ای العربیة عربستان، ‌الحرة عراق، الآن عربستان،‌ ‌النیل مصر،‌ ای ان بی لبنان،‌ الوطن کویت و الشرقیه عراق به محض رویدادن این خبر به طور مفصل با حضور کارشناسان مسائل ایران به بررسی و واکاوی این رخداد پرداختند.

سایت خبری «سیریانیوز» سوء قصد به دو نفر از اساتید فیزیک دانشگاه شهید بهشتی به یک شیوه مشابه و در محل های جداگانه بین ساعت 7 تا 8 صبح امروز را مورد بررسی قرار داد و از بسیجی بودن آن ها خبر داد.

پایگاه اینترنتی «الوسط مصر»، دستگاه‌های اطلاعاتی غربی را عامل این ترورها دانست.

پایگاه عربی «سواء» نیز این ترورها را به برخی سرویس‌های اطلاعاتی غربی منتسب کرد.

پایگاه «بکرا» عربستان این ترورها را با سخنان اخیر رئیس سرویس اطلاعاتی انگلستان (MI6) که خواستار فعالیت دستگاه‌های جاسوسی در ایران شده بود را مرتبط دانست./112م

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
    0 0
    تف به گور امریکا و اسرائیل حرومزاده