ایرنا نوشت:

رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه اختلاف نظر بین جبهه متحد اصولگرایی و پایداری جدی نیست اظهار داشت: وظیفه ما تلاش در جهت تبیین اصولگرایی و معرفی نامزدهای اصولگرا به مردم است و مردم نیز آگاهانه راه خود را تشخیص می دهند.
غلامعلی حدادعادل روز سه شنبه به منظور شركت در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان به همدان سفر كرده است، در جمع خبرنگاران تاكید كرد: به علت پافشاری اعضای جبهه پایداری بر ایده و نظرات خود، اتحاد كامل بین این دو جبهه شكل نگرفت با این وجود نامزدهای اصولگرایان در مسیری حركت نمی كنند كه به تقویت فتنه ختم شود.
وي همچنین درباره معرفی كاندیداها گفت: تاكنون مشكلی در استان ها برای معرفی كاندیداها به وجود نیامده و اعضای جبهه متحد در استان ها در حال بررسی نامزدهای مورد اعتماد و اصلح هستند. چنانچه هیات های استانی در مواردی به علت اختلاف نظر به نتیجه نرسند، موضوع به تهران گزارش می شود و هیات داوری كه در شواری مركزی جبهه متحد اصولگرایان تعیین شده موظف به بررسی اختلاف نظرها است.
این چهره اصولگرای مجلس هشتم اضافه كرد: با وجود وحدت در بین اعضای جبهه متحد اصولگرایی، بن بستی در معرفی نماینده های مورد نظر جبهه متحد وجود ندارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    1 0
    از اول هم معلوم بود اصلا" اختلافی در کار نیست.