مهر نوشت:

ماموران پلیس امنیت تهران موفق شدند شرور منطقه شمیران نو را که در یک نزاع انگشت فردی را قطع کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ علیرضا محرابی از انجام عملیات تعقیب و مراقبت 6 ساعته برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده شمیران نو که در یک درگیری انگشت یک شرور دیگر را قطع کرده بود، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت تهران گفت: در یازدهمین روز اردیبهشت ماه امسال پرونده ای با موضوع درگیری و ضرب و جرح با چاقو و قطع انگشت از سوی کلانتری 136 فرجام به این پایگاه ارجاع شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص آغاز شد و در جریان بررسی ها مشخص شد که در اواخر سال 90 تعدادی از اراذل و اوباش محدوده شمیران نو اقدام به درگیری با هم کرده که در این درگیری فردی به نام یوسف با قمه یکی دیگر از اراذل و اوباش منطقه به نام رضا را مجروح کرده است.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: با توجه به موارد مطرح شده ماموران این پایگاه پس از مدت 6 ساعت تعقیب و مراقبت از محل های تردد این متهم و اطرافیان وی موفق شدند محل اختفای او را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را بازداشت کنند.

وی اظهار داشت: متهم به مرجع قضایی معرفی شد و در تحقیقات انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد که طی آن هر دو نفر (یوسف و رضا) که به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود، به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی، درگیری، حمل سلاح سرد و... متهم شناخته شده و پس از صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =