۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:

در اخبار وبگاه های اینترنتی خواندم شخصی که او را نمی شناسم مرا حسودی خوانده که چون چشم دیدن موفقیت ها و هنرنمایی های خانم خاله شادونه را نداشته ام ودر مقاله ای که نوشته ام او را مقصر خوانده ام که چرا سبب مرگ سه کودک خرمدره ای مظلوم و معصوم و مجروح شدن عده ای دیگر شده است. این شخص مرا تهدید کرده که از من شکایت خواهد کرد!
من هر چه فکر کردم در درون خودم حسادتی به هیچ کس نداشته ام چه رسد به یک بانوی مجری برنامه کودکان، زیرا من نه برنامه ساز کودکانم نه اصطحکاک کاری با این خانم دارم. حادثه ای در یکی از شهرهای این کشور آن هم در دومین ماه بهار رخ داده و سه کودک نازنین که عید نوروز امسال در آغوش مادر یا کنار سفره صبحانه و ناهار و شام می نشستند و با شیرین زبانی ها و حرکات دلنشین خود دل مادر و پدر را شاد می کردند زیر خروارها خاک سرد جای گرفته اند.
این خانم و همکاران او مقصر بوده اند. مسؤولان خرمدره که خود را بی خبر وانمود می کنند مقصرند و کوتاهی کرده اند. اگر یک مأمور پلیس، فقط یک مأمور جلوی در خروجی می ایستاد، اگر مسؤولان سالن همه درهای سالن را باز می کردند، اگر این خانم چند بار به بچه ها تذکر می داد آرام آرام یکی یکی از سالن خارج شوند آن سه کودک اکنون زنده و شاداب و در میان خانواده شان بودند، سایرین هم مجروح نمی شدند.
باز جای شکر باقی است که تلفات به سه نفر رسید و به 200 یا 300 نفر نرسید .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 109
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    46 53
    احسنت حرف حق جواب نداره
  • حسین GB ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    70 36
    آقای معتضد.. الان انتظار داری خاله شادونه هم جواب این نامه رو بده و باز تو هم جواب اون نامه رو بدی و الی آخر؟! با عرض معذرت ولی این نامه شما بسیار بسیار اضافی و بی مورد بود!!
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    65 20
    حالا شد بانوی مجری!!! شکایت کار خودشو کرد.
    • بدون نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
      13 2
      دقیقاً
  • امین IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    76 25
    آقای معتضد تقصیر و اشتباه خانم زارعی چی بوده؟ ایشون یک مجری هست و شرح وظایف یک مجری هم مشخص..شما چه انتظاری از یک مجری دارید؟ وظیفه ایشون این نبوده که هنگام خداحافظی تخمین بزنه این جمعیت هنگام خروج با مشکل مواجه میشند.. شما خیلی راحت در اظهار نظرتون اعلام کردید ایشون سریع رفته مطالباتش رو بگیره و دیگه به اینکه چه اتفاقی برا بچه ها میفته توجهی نداشته.. کجای دنیا پس از اتمام برنامه مجری وایمیسه تا حضار در صفوف منظم از سالن خارج بشند.. بیانیه شما یک بیانیه کاملا احساسی و بدون منطق بوده که سراسر ایراد هست.. آن چیزی که در بیانیه شما بیشتر جلوه میکنه این هست که نوک انتقاد شما کسی رو هدف قرار داده که کمترین تقصیر رو در ماجرا داشته.. و این جای سوال داره !!!
  • فرهاد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    61 16
    خانم ملیکا زارعی مجری برنامه خودش بوده نه مجری یا مسئول سالن ، این اتفاق دل همه را به درد آورده و مسبب آن باید مشخص شه . گفتن این مطلب توسط خاله شادونه که " آرام و به ترتیب سالن را ترک کنید " هیچ تاثیری در رفتار بچه های پر شور و اشتیاق نمی ذاره. استاد عزیز تاریخ ؛ یادتان نمی آید وقتی مدرسه تان تعطیل می شد بچه ها در مدرسه را از جای در می آوردند و چه سر و دستها می شکست؟ لطفاً غوغا سالاری ننمایید.
  • reza NL ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    72 11
    شما لطف کن تاریخ رو وارونه نکن .....
  • مهدی CA ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    49 5
    اصطکاک صحیح است آقای مورخ نه اصطجکاک!
    • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
      7 25
      قبلا تو کتاب های مدارس اصحکاک بود
  • بهروز IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    53 6
    جناب معتضد، بی اخلاقی و ماهی گرفتن از آب گل آلود عادت همه شده، شما هم این کار رو تکرار کنید. از متن مقاله قبلیتان کاملا معلوم بود که داغدار! درگذشت آن کودکان معصوم هستید. مملکت هرچیزی که هست، قانون و محکمه دارد. باید آن محاکم به وضعیت همه مظنونین و متهمین پرونده رسیدگی کنند؛ با در دست داشتن مدارک و شواهد. اتفاقا به نظر من شماهایی که در این فرصت‌ها و وقتی سوز سینه والدین داغداری که ثمره فوادشان مثل گل در حضورشان پرپر شده آتش به جان ملت می‌زند، با فحش و ناسزا گفتن خود نمایی میکنید هم مستحق محاکمه اید.
  • فرهاد IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    17 1
    خبر آنلاین لطفاً لینک خبر را هم بگذارید. قدس آنلاین مطلب متفاوتی دارد.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    48 3
    آقای معتضد شما تاریخ را آنطور که دوست دارید تحلیل می کنید. به خاطر همین هم الان اسم شما برای "برخی" از مردم شناخته شده است. تواضع چیز خوبی است اگر انسان گاهی به خرج دهد. اگر همین الان شما و خاله شادونه در دو نقطه از شهر حاضر شوید خواهید دید که مردم چه کسی را بهتر و بیشتر می شناسند و دور او جمع می شوند. اگر شما قضاوتتان در مورد انسانهای زنده تا به این حد جانب دارانه است پس وای به حال بینوایانی که به تاریخ پیوستند و شما تاریخ آنها را نطور که خود می دانید برای مردم وامیگویید. آقای تاریخ دان کمی تواضع هم بد نیست.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    22 3
    كاري به درستي و غلطي بحث ايشون ندارم، ولي "اصطحكاك" ديگه چيه؟! مگه مطالبتون رو خودتون نمي‌خونيد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    49 6
    آقا خسرو شما تاریخ ایران رو تحریف کردید حالا میخواهید قاضی دیگران باشید؟!
  • حسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    45 6
    خب چه ربطی به خاله شادونه داره؟ ضمنا شما با اون ادبیات شعور و شخصیت خودتونو نشون دادین اقا
  • حامد زارعي IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    16 48
    حق با آقاي معتضد است.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    16 36
    دمت گرم مردم چه رویی دارن الان تو ژاپن بود یارو یا خودشو انداخته بود تو اب یا خودکشی کرده بود اینجا به معترضش هم میگه شکایت میکنم ها !!! خجالت هم خوب چیزیه میتونه الان راحت بخوابه ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    17 34
    این استاد گرامی تو عمرش یک بار حرف درست و حسابی زد که اینم نتیجه اش
  • توسی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    43 8
    ایشان کارشناس تاریخ هستند یا حوادث؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    22 32
    شیوه تربیت کودکان با تغیر صدا که بسیار لوس، سبک و خنک است باعث شده امروزه بسیاری از دختران و حتی پسران که دارند سن جوانی را هم رد می کنند، به همین سیاق تکلم غیر طبیعی و تصنعی خو کنند. اینکه هنرمندنمایانی به جای شرمساری از وقوع این فاجعه دردناک، خود را محسود دیگران می دانند، نشانه این است که طرز تفکرشان هم مانند صدایشان، غیر طبیعی و غریب است.
  • بدون نام US ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 3
    اصطحکاک غلطه و اصطکاک درسته. خواهش می کنم دقت کنید.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    26 5
    آخه جالب اینجاست که این آقا قاضی هم شده. تو برو به تحلیل تاریخت برس چیکار به کار دیگران.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    29 3
    چي شد الان مقصر ها بيشتر شد؟آقاي معتضد قبول بفرماييد كه ترواشات فكري گذشته ي شما در مورد اين مسئله بسيار زشت و زننده بوده و اتهاماتي به ناحق به يك انسان نسبت داديد.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 22
    بنظر من این مجری خانم مقصر و متهم می باشد . پول و درآمد نباید ملاک اصلی باشد . بجای عوام فریبی های بعد از حادثه ای کاش خاله شادونه در زمان حیات این شکوفه ها دقتهای لازم را می کرد .
  • بدون نام US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 0
    منظورش اصطکاک بود (اصطحکاک ؟!)
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    21 4
    خسروجان اصطحکاک یا اصطکاک؟ آقای به اصطلاح مورخ خ خ خ خ خ
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 22
    برای اولین بار یه حرف درست زد
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    29 1
    اقا مشکل اینه که کسی که تخصص نداره حرف میزده!! مگه اقای معتضد اونجا بوده؟! مگه سالن رو بررسی کرده!؟ مگه ایشون قضاوت خونده که مقصر تعیین میکنه!! اصلا دلیل اظهار نظر ایشون چیه1؟
  • فیلم ساز A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 2
    قطعا رسانه ملی باید مسئولیت قبول کند !!! در تمام دنیا از جمله ایران عرف است مهمان تا لحظه خروج از صحنه و حتی خانه تحت بیمه تهییه کننده برنامه است
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 10
    اين خانم خيلي واقا رو داره يا بهتره بگم وجدان داره كه هنوزم حرف ميزنه
  • مجید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    10 0
    ببخشید من یهکم بی سوادم.اصطحکاک یعنی چی؟؟؟؟
  • ندا CH ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 31
    کاملا با شما موافقم آقای خسرو معتضد
  • علی US ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    38 4
    آقای معتضد چه ایرادی داشت که شما فقط از مرگ این سه کودک بیگناه ابراز ناراحتی میکردید؟ چه ایرادی داشت که صدور حکم را برای مراجع ذیصلاح میگذاشتید؟ مگر این اتفاق برای خانم مجری هم راحت بوده که شما هم در این وانفسا نمک به زخم میپاشید. من یکی از خوانندگاه نوشتار گرم و شیوای شما هستم، ولی ای کاش نه صدای شما رو میشنیدم و نه چهره شما رو در تلویزیون میدیدم
  • بهنام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    19 9
    آخه به چیت حسودی کن خانم زارعی ؟نکنه فکر میکنی هنری داری؟
  • من IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    18 2
    اول اینکه آیا لازم بود شما موضع بگیری اگه گرفتی تحت چه عنوانی دوم اینکه باید به مقصر ایراد می گرفتی که فکر کنم اشتباهی رفتی راه رو (نیروی انتظامی که مامورهاش اونجا بودن ولی کاری نکردن ، برنامه ریز ) سوم اصلا حالا ایشون مقصر چه ربطی به صدا و هنرش داشت که گفتی ایشون هیچ هنری نداره ! چهارم حالا اگه زمان ضبط برنامه شما استودیو سوخت یک هم خدای نکرده دستش سوخت مقصر شمایی؟مقصر اصلی کس دیگست برادر
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    13 2
    خسرو دلبندم اصطکاک درسته نه اصطحکاک!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    20 2
    اصلا و اساسا این موضع چه ارتباطی با اقای تاریخ شناس دارد مملکت جالبی داریم
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    16 2
    شما در واقع به ايشون با اون يادداشتتون توهين كرديد در مورد واقعه خرمدره كه در حاشيه گفته بوديد . به هر حال يك عذرخواهي به ايشون بدهكاريد. راستي اگر سر يكي از برنامه هاي شما يه اتفاقي در استوديو بيافته شما مقصر و مسئوليد؟ آن همه ادعا را باور كنيم يا اين تراوشات ذهن كودكانه را.
  • رشید IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    13 2
    به سلامتی شماکه نظرات آقای معتضد را منتشر می کنید و به سلامتی آقای معتضد که به خودش اجازه داده در هر زمینه ای اعلام نظر کند، حکم صادر کند، با احساسات دیگران بازی کند و کسب شهرت نماید
  • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 1
    چی شد حالا که پای شکایت اومد وسط شد این خانم؟؟!!!! دیگه مسخرش نمیکنی؟؟ با اون اندام زیبات واون کتابهای جلوت وقتی رسانه ملی صحنه رو در اختیارت قرار میده.اگر نمیشناسی به چه جراتی کسی رو متهم میکنی قبل دادگاه؟چی شد دراین نوشتت مسئولین هم غیر این خانم مسبب شدند؟؟؟حتما"باید چوب باشه بالای سر؟؟؟؟؟حتما"شکایت باشه؟؟؟؟
  • راستين IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 4
    برادر معتضد تا جايي كه من ميدونم شما يه مورخ امين و صادق هستيد وكيل كه نيستيد لطفا كوتاه بياييد !
  • معتضد دوست IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    32 3
    به نظر من هم آقای معتضد حسود نیستند بلکه دوست داشتند برنامه خاله شادونه در خرمدره را خودشان اجرا کنند که خوب بدلیل وحشت کودکان به ایشان اجازه ندادند. ایشان باید بیشتر صبور باشند شاید روزی اجازه یافتند برنامه اجرا کنند.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 17
    ملیکا زارعی یه چیزی هم طلبکار است بنظر هم سخنان آقای خسرو معتضد درست و بجا بود نه حسودانه و از روی غرض ورزی. اگر از قبل پیش بینی های لازم انجام می شد الان این نوگلان در آغوش خانواده هایشان بودند نه در زیر خاک. شکایت زارعی از ایشان بسیار خنده دار و تعجب برانگیز است. اگر (البته خدای نکرده) همین اتفاق برای مسئولین اجرای این برنامه می افتاد آیا کوتاه می آمدند نه قربون دادگاههای ایران را کم می آوردند و همچنین وکیلان ایران را اگر این خانم از آقای معتضد شکایت کند معلوم می شود ایشان در کارشان ضعف دارند که حاضر نیستند حرف حق را بشنوند. حرف حق همیشه تلخ است.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 15
    آفرین به مرد چاق مورخ ایران!
  • فرشاد IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 5
    جناب معتضد شما به اين خانم بي احترامي كردي و اسنادش هم در خبرانلاين موجوده ولي همين عقب نشيني شما از حرفهاي گذشته دليل بر اينست كه به اشتباه خود در پيش داوري پي برديد و فكر ميكنم اگر رسما هم از ايشون عذرخواهي كنيد ايشون هم از شكايت خود صرفنظر خواهد كرد اما ايا شما همه نظرات كاربران را خوانديد ؟ايا توجه كرديد كه دخالت دادن نظرات شخصي شما در تاريخ باعث چه چيزي شده؟ اگر با عدالت در همه چيز رفتار كنيد هميشه مورد پسند همه هستيد .تاريخ را پيشينيان رقم زدند و امروز نيستند كه در برابر نظرات شخصي شما از خودشون دفاع كنند پس عدالت درين است كه تاريخ را از كتب مرجع و معتبر بازخواني كنيد و به ملت فهيم ايران اجازه بديد خودشون برداشت صحيح را داشته باشند . امروز ملت ما خصوصاً جوانان ما از همه موقع داناترند
  • موافقم IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 13
    من هم با حرف های آقای معتضد موافقم .
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    13 2
    حالا همه را مسئول میدانید ولی در خبر قبلی که تا توانستیدبه خاله شادونه تاختید و با الفاظ سبک و مسخره ای او را مورد خطاب قرار دادید! شاید حسود نباشید ولی ببخشیداااا...فضول هستید. البته اینکه هر کسی از شنیدن این خبر متاسف بشود و واکنش نشان دهد طبیعی است ولی نه با این لفظ و نه تا این حد یکطرفه و بی انصاف!
  • يزدان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    23 6
    من مادرم ؛ دختر بچه اي 8 ساله دارم و غصه دار اين فاجعه !! اما اميدوارم اين خانم مجري محترم بصورت قانوني از شما شكايت كنند و با پشت دست محكم در ذهن مخرب شما بكوبند متاسفم برا ي ؛ نظريات پير و كهنه شما و داوريهاي بي اجازه شما كه نه تنها با قضاوت انساني همراه نيست كه نشاندهنده بي سوادي عمومي شما از قضاوت و حتي تاريخ است. خوب شد ما خودمان زنده ايم و اين فاجعه را شما براي ما بصورت تاريخي تعريف نكرديد!
    • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
      0 0
      بیچاره دخترت. خدا کنه دندوناش سالم باشه!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    19 1
    آقای خسرو معتضد گویا فراموش کرده اید که ....... .... همین هفته پیش خانم زارعی را به اجرای شو محکوم نمودید.... . . فراموش نکنید افکاری اینچنینی امثال شما یعنی افراط و تفرطیهای نابخردانه در این چند دهه اخیر باعث کمبود شدید شادی در جامعه و نیاز مبرم آنها و در نتیجه بروز هیجان و اشتیاق مدیریت نشده توسط مردم شده است. _______________________________ مجموعه عوامل باعث این حادثه شده اند نه و هریک با درصدهایی به نسبت مقصر هستند اما همه اش قصور خاله شادونه نبوده
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    14 1
    اين آقاي محترم بفرمايند ميو ميو كردن بر صداي چه كسي آراسته است . ايشان چنان محزون شده اند كه گويي دايه مهربانتر از مادرند .................... توضيح بفرمايند دقيقا خاله شادونه در كجاي اين حادثه تلخ مقصرند .
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    17 2
    واسه خالي بندي هاي آقاي معتضد تو برنامش كسي اعتراض نمي كنه، اما اين آقا به خاله شادونه كه بي تقصيره مي پره؟ مسئولين برگزاري مراسم بايد پاسخگوباشند نه خاله شادونه....
  • علیرضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    20 1
    متاسفم برای جامعه ایی که یک مثلا تاریخ نگار به خودش حق میده تاریخ امروز رو تحریف کنه وای به حال تاریخ گذشته که معلوم نیست چی بر سرش اومده !!!
  • تماشاچی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 15
    مگه بد میگه؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 1
    آقای معتضد شما به اندازه کافی با بیانات تاریخی مردم را به فیض اکمل می رسانید دیگه خواهشا با ابراز نظر های قضایی داغ دل ملت را تازه تر نکنید. شما هنوز درک نمی کنید که حد اقل بچه های ما به شادی بدون هیچ قید و شرطی نیاز دارند و این فاجعه فقط به دلیل نداشتن هیچ برنامه شاد و مفرحی برای بچه های گل این مملکت به بار اومده همون تحریف تاریخ بسه تو امور دیگه لطفا دخالت نکنید
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 1
    باز که از رو نرفتی،مسئلین سالن مقصر بودند،نه خاله شادونه،ببینم تارخ رو هم همین طوری واسه ی ما تعریف میکردی؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    1 11
    حرف دل خیلی ها رو زدی آقای معتضد. منتها کو از یه استعفا یا برکناری به خاطر این مسائل تو کشور
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 0
    اصطحکاک نه اصطکاک آقای تاریخدان اشتباه نوشته یا شما
  • مریم IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    4 11
    سطح فکر و بینش( که نه ؛ باید گفت شعور ) این خاله خانم شاه دانه ای همین است که بجای تقبل مسئولیت جان سه انسان - آنهم کودک / وباز آنهم ؛ کودکانی خردسال - دم از حسادت میزند . خوشبختانه ؛ من این موجود را نه دیده ام ونه میشناسم ولی آخر عقل هم خوب چیزیست سرکار علیه . به کشتن دادن سه کودک هم حسادت دارد . یا شاید تعدادش کم بوده و در شان تو نبوده . آخر مشهوری و مشعوف . باید بیشتر میکشدی . بدا به حال مملکت . بدا به حال ملت که مشاهیرش اینان اند .
  • متولد ماه مهر IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    9 2
    وقتی نسبت به موضوعی احاطه نداریم، سکوت بهترین اظهارنظر میتونه باشه! مثل یکی دو هفته قبل که ایرانسل متهم شد در جزیره ابوموسی به مشترکین پیام خوشآمد اماراتی میده و همه جا تیتر زده شد و همه اظهارنظر کردن و مجلس جلسه گذاشت تا آخرش مشخص شد: اصلا ایرانسل تو ابوموسی پوشش شبکه نداره و شیطنت اپراتورهای اماراتی عامل اصلی بوده!! البته شاید تخصص خاص آقای معتضد در تاریخ معاصر همه ابعاد هنر و رشته های دیگه رو هم در بر میگیره که به خودشون در این سطح اجازه اظهار نظر می دهند. اگر یک فرد عامی تو خیابون اظهار نظری غلط بکنه، خرده ای نمیشه بهش گرفت، اونقدر در افکار عمومی و دیگران تاثیر گذار نیست تا زمانی که اظهارنظر کننده، شخصی باشه که تریبون، دوربین و ... رو در اختیارش میگذارن و اونهم هرچی بخواد بگه!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 1
    شما اگر در حیطه کاری خودتون اظهار نظر کنید که هیچکس هم قبول نداره ، بهتر ها
  • محمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    19 0
    در کشوری مثل انگلیس وقتی که ریس پلیس برای یک موضوع استفا داد اما چرا وقتی سه کودک خردسال جان خود را فقط وفقط به خاطر بی مسئولیتی وسهل انگاری مسئولین شهر از دست می دهند باز همدیگر را مقصر میدانند وخود را بی گناه چرا مسئولینی که هرکدام وظیفه ای داشته اند حتی معذرت هم نمی خواهند چه برسد به استعفا وبه خاطر کم توجهی در کار خود از پست خود کنار بروند چرا در این ملک جان ما اینقدر بی ارزش است
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 1
    آقاي معتضد عزيز و دوستداشتني، مواظب باشيد كه شبيه آقاي مسعود فراستي نشويد
  • ندوشن IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 0
    درسته من هم به عنوان یک معلم موافقم مسولین این مراسم فقط به فکر فروش بلیت بودن حالا هر کی اومد وخرید ودید وچه جوری رفت بیرون بماند.حالا اگه دو خانواده داغدار شدن طوری نمیشه. چیزی که تو این کشور زیاده بچه هست
  • بدون نام DE ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    10 1
    شما بهتر است قصه های تاریخی تعریف کنید و اینکه چه کسی مقصر است را به مسولین مربوطه واگذار کنید همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم ولی این به این معنی نیست که مثل شما هرچه دلمان خواست بگوییم
  • فرشید IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    1 11
    گل گفتی استاد
  • بنده خدا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 0
    درستش اصطکاک است نه اصطحکاک
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 0
    نيروي انتظامي هم مقصر است . در كنسرتها و برنامه هاي اجتماعي مسول امنيت مكان با پليس اماكن آن منطقه مي باشد . مگر اينكه آن مجلس بدون هماهنگي بوده باشد كه نيروي انتظامي مقصر نيست .
  • امیر IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 0
    آخی چه آدم مظلومی دلم کباب شد؟؟؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!!؟
  • محمد کمالی PL ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    9 0
    آقای معتضد شاید در شرایط کنونی بیانیه شما خالی از اشکال باشه ،چون ما عادت داریم بعد از هر جنجالی یرای اینکه جو عمومی آروم بشه متهم اصلی رو افرادی می دونیم که از یه محبوبیت نسبی برخوردارند اونارو نابود می کنیم با اینکار هم محبوبیت خودمون بیشتر میشه هم شرایط کنونی تر !!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 1
    خانم مجری تقصیری نداشته این از قصور مسوولان اجرایی و تامین نظم برنامه بوده. آقای معتضد هم انتقاداتش مثل برنامه تاریخ سازی اش هست.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 0
    ضرب المثلی است که می گوید: «اگر را کاشتند؛ سبز نشد» فکر می کنم در همهمه خروج تعداد زیادی کودک فریاد خاله شادونه هم به کسی نمی رسید. از این حادثه تلخ بیاموزیم و عبرت بگیریم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    14 0
    کاشکی میشد این معتضد نظر نمیداد!
  • مهدی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 0
    باز جای شکرش باقی است که ایشون بالاخره متوجه شدند که اون همه عصبانیت و پرخاشگری و توهین و تمسخر و دلقک و جک و جانور خواندن مجری برنامه در شان یک (مورخ؟؟ که چه عرض کنم) - بهتر است بگوییم داستانسرا- نیست. البته گرچه هنوز از اریکه تفرعن خود پایین نیامده اند ولی همینکه باور کرده اند مسئولان برگزاری و فرمانداری و نیروی انتظامی هم فرافکنی و مسئولیت گریزی کرده اند خوب است. http://khabaronline.ir/detail/213559/
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 0
    من فکر می کردم اقای معتضد تاریخ دان هستند نه قاضی ! ولی بعد یادم اومد که در بحث تاریخ هم بیشتر قضاوت ونکوهش می کنند تا کتابت وپژوهش !!
  • habib IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    8 0
    جای تعجب است که فردی خود را به عنوان قاضی محکمه فرض کرده و علنا بدون هیچ دادگاهی شخصی را متهم میکند که هیچ، حکم هم صادر میکند .اینها نشانم دهنده همام حس حسادت ایشان به موفقیت و مردم داری مجری برنامه کودکان بوده و جز این پیامی ندارد. این هم قسمتی از حکم این قاضی: این خانم و همکاران او مقصر بوده اند. مسؤولان خرمدره که خود را بی خبر وانمود می کنند مقصرند و کوتاهی کرده اند. :))
  • علی ... IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    9 0
    آخه تو چی میگی؟ از تاریخ چه خبر؟
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 0
    من نمیدونم این گنجشک خان دیلمی چرا پریده وسط!!! تو برنامش دویست بار از احمدشاه شروع کرده رسیده به حال دوباره برگشته عقب!! البته که اینها بخاطر پول نیست!!!!!
  • ali IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 0
    چرا لحن کلام معتضد تغییر کرده.نکنه متوجه شده تمسخر لحن اشخاص پسندیده نیست.
  • م ح ن IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    9 0
    به نظر شما خانم بودن و برای کودکان با صداقت و سادگی برنامه اجرا کردن دلایل زیر لفظی شما برای کوچک کردن کسی است؟ برنامه پر از واژه های دهن پر کن و دروغ مایه افتخارتونه؟
  • محسن فيض مسلمان IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 1
    آقاي خسرو معتضد به چه غره شده ايد؟به چهار صباحي که تاريخ را در صدا و سيما به روايت شخصي روايط ميکرديد؟از اين موقعيت آنچنان خود را به خلسه فرو نشانده ايد که زماني که وکيلي از شما شکايت مي کند شما بايد وي را بشناسيد و اگر شما کسي را نشناسيد لاجرم آن شخص لياقت شناخته شدن را از طرف شما نداشته است؟ شما در اينجا هم از همان منظري که تاريخ را مي بينيد ، مشغول بي وقفه به قضاوت نشستنيد.از نظر شما از مجري و تهيه کننده تلويزيوني وي مقصرند تا نگهبانان و باغبانان مجموعه.شما در کجاي مقام قضاوت قرار داريد که اينچنين حکم مي دهيد؟خود مي دانيد در جامعه حرفه اي چه نقدهايي بر کار شما وارد شده است که به علت حضور شما در سيما آنچنان بخود غره ايد که منتقدان را به هيچ نمي شماريد.لختي با خود خلوت نمايد شايد بخود آييد.
  • مصطفی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 0
    آقای معتضد خجالت نکش می خوای خانم زارع نقش فرماندارو هم بازی کنه. هرکسی کارش معلومه.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 1
    موافقم ,همه ی دست اندر کاران پشت صحنه و جلوی دوربین ومسئولین شهر مقصرند و باید پاسخگو باشند
  • رضا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 0
    چند بار باید نظر بدیم تا منتشر کنید؟
  • ali nasehi IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 0
    اصطحکاک نیست. اصطکاک است! تصحیح فرمایید
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    10 0
    این خانم هیچ تقصیری ندارشت .چون فقط یک مجری است. اگر نگفته به بچه ها یکی یکی برید باز هم هیچ تقصیری نداره.تقصیر را کسانی دارند که این برنامه را برنامه ریزی کردند. بعد هم شما گفتی صداش را نازک می کنه،نکنه انتظار دارید برای کودکان خردسال صداش را کلفت بکنه و در نقش گودزیلا ظاهر بشه؟ برنامه کودکان خردسال در همه دنیا همینطوره.با صدای نازک و رنگهای شاد و عروسک. خب من و شما مسلما دیدن این برنامه برامون جالب نیست.کاش یکمی منصفانه تر قضاوت می کردید.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 0
    اصطحکاک غلطه ... اصطکاک
  • غریبه IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 0
    وقعا خجالت هم خوب چیزیه. اخه به مجری برنامه چه ربطی داره مکه برنامه تهیه کننده مدیر روابط عمومی نداره که شما مجری رو مقصر میدونین.مگه سالن مدیر نداره انتظامات نداره اخه سالنی که 3 هزارنفر جمعیت داره چرا 4 هزار نفر تو جشن بودن لابد اونم مقصر مجری برنامه است و اصلا نیروی انتظامی و حراست هیچ نقشی نداشتن - توی همون "امید جوان"ی که قلم میزنی و حرف های غیر معتضدی میزنی بخون ببین همکارات چی نوشتن
  • امیر احمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 12
    خسرو معتضد را همه میشناسند. جز حقیقت نمیگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    1 7
    راست میگه .این خاله شادونه جز تغییر صدا چیز دیگه ای هم بلده .ادمی که نتونه جواب درست یک کودک را برای سوال خود درست توجیه کنه وبزنه به دری دیگروان گاف عجیب را بده کجاش هنرمندهکه حالا بدش هم اومده.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 10
    این خانوم بهتره که تو خونه بشینه و خانه داری بکنه چون تحمل انتقاد رو نداره و الکی به مردم افترا حسادت رو می زنه. این کارتان نشان دهنده عدم مدیریت صحیح بوده است.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 0
    اميدوارم كسي هم پيدا شود كه از آقاي معتضد بابت تحريف تاريخ شكايت كند
  • مسعود IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    10 0
    ایشان (آقای معتضد) بهتر است به جای دخالت در اینچنین اموری که هیچ ربطی به حوزه کاری و فعالیت ایشان دارد همان برنامه های به اصطلاح روشنگری تاریخی (که تقریبا همه آنها در یک مسیر فکری است)، بپردازند و اگر نظری هم میخواهند بدهند دررا بطه با مسایل مربوط به همان به اصطلاح مسیر روشنگری بی طرفانه باشد.
  • لیدا shz IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 0
    برو بابا حرفت رو عوض نکن یعنی شما به خاله شادونه توهین نکردی؟؟؟؟؟ چقدر قشنگ بود اون دفعه جای اون توهینا و مسخره کردن صدای اون خانوم اینجوری انتقاد میکردی
  • تنبک IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    2 10
    عمو خسر دوست داریم کار درست ای مرد آزادی خواه
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    17 1
    کی گفته آقای معتضد شما حتما باید اظهار نظر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟ برو همون برنامه تاریخت رو اجرا کن . من هم سعی می کنم بدون واکنش به برنامه شما فقط کانال تلویزیون رو عوض کنم
  • صادق IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    3 7
    به قول جوونای قدیم"حرف حساب جواب نداره"
  • علی خرمدره ای IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    4 7
    با ایشون موافقم. مقصر مسوولان سالن و برنامه خاله شادونه هستند که منجر به کشته شدن سه کودک نازنین کشورمان شدند. برادر خودم هم در آن برنامه شرکت داشت. اگه درب اصلی سالن باز میکردند، این اتفاقات رخ نمی داد.
  • بدون نام DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    11 2
    آقای معتضد از آب گل آلود ماهی نگیرید لطفا !
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    21 1
    مطمئنی شما تا به حال جایی مقصر نبودی؟؟؟مطمئنی کسی رو به کشتن ندادی تا حالا جناب به اصطلاح مورخ؟؟؟ شلوغش نکن و مودبانه نظر بده ! همین
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    3 20
    زیبا نوشتی
  • مبهوت IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    6 0
    از شما آموخته ام كه در خبرهاي اينچنيني وقتي نظري وجود نداره بيخودي خودمو خسته نكنم و نظري نزارم شما هم اگه فكر ميكنيد كارتون درسته ادامه بدين اما كار درست اينه كه قسمت نظرات را درين اينجور مواقع حذف كنيد
  • بدون نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 8
    هر چند از تعابیر و تفاسیر تاریخی آقای معتضد چندان راضی نیستم و خوشم نمی آید، اما از مقاله ای که درباره خانم زارعی نوشتند بسیار خشم آمد و واقعا باید گفت تعبیر " ناخدای کشتی" بسیار بجا بود. چه اینکه وکیل محترم خانم زارعی خودشان اذعان داشتند که خانم زارعی در راه تهران متوجه این حادثه تلخ و ناگوار شده است. لذا سخن جناب معتضد که چرا ایشان در این همهمه چند دقیقه ای صبر نکردند تا بچه ها خارج شوند تعبیر به جایی است. حال سوال من از این ناخدای فرار کرد ه این است آیا چند دقیقه بیشتر ماندن پیش این بچه هایی که خیلی خیلی دوستشان داری!! بدون دریافت مبلغ!! ارزش زنده ماندن آن سه کودک را نداشت.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    12 2
    ضعف فرهنگی و عدم رعایت حقوق دیگران چه ربطی به خاله شادونه و تیم برگزار کننده داره؟ کافیه یک در بذارید ببینید تا صدنفر هم شده تا حد مرگ همدیگه رو فشار میدن. توی حج، عمره و عاشورا و نوروز (سال تحویل) در حرم مطهر امام رضا (ع) همیشه از این اتفاقات می افته و خیلی ها روانه بیمارستان میشن و بعضاً عده ای میمیرن. ضمن اینکه چون اینها بچه تر و حساس تر بودن تلف شدن وگرنه مثل خیلی از جاها حتی صف بلیت و امثالهم با جراحت و فحش و نفرین و درگیری و غش و آب قند تمام میشد . فرهنگ نداشته را گردن این و اون نندازین .
  • بدون نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    4 36
    زنده باد خسرو معتضد !
  • بدون نام DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    4 24
    من حرفای خسرو معتضد رو قبول دارم و نمیدونم این خانم هم به جای شکایت کردن بهتره که دیگه دور اینکارو خط بکشه چون مردم با دیدنش یاد اون بچه های مظلوم می افتند.
  • هانیه IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    9 2
    به نظر من خاله شادونه مقصر نبوده چون بیلیط بیش از اندازه فروخته شده و ازدحام جمعیت عامل اصلی این فاجعه بوده.پس آقای محترم به جای آین که انگشت اتهتم رو به سمت خاله شادونه بگیرید از دست کسی ناراحت باشید که مسبب این کار بوده و مسئولانی که نظارت نکردند.در ضمن اگر خیلی دلتون میسوزه بهتره برین مسئولیت بررسی این کار رو به عهده بگیرید البته اگه صلاحیت این کار رو داشته باشید که اونم بعید می دونم.
  • هانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    13 1
    آقای معتضد لطفا سرتون تو کار خودتون باشه .
  • یه گل IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    13 3
    من اصلا با معتضد جان موافق نیستم چون تقصیر خاله نبود.