استاندار تهران و فرمانده نیروی انتظامی درباره اجرای محدودیتهای ترافیکی در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها می گویند محدودیت‌ها به صورت شناور خواهد بود و در شمال شهر است و البته از مردم تهران عذر خواهی می کنند.

مرتضي تمدن درباره تدابير استانداري براي روزهاي برگزاري اجلاس سران كشورهاي غير متعهد در پايتخت گفت: محدوديتهاي ترافيكي در روزهاي برگزاري اجلاس شناور خواهد بود و قطعي نيست، لذا متناسب با تردد ميهمانان و رفت و آمد مدعوين تدابير ترافيكي شناور اعلام و در همان زمان اطلاع‌رساني مي‌شود.
وي گفت: تمامي اداراتي كه كارهاي خدمات‌رساني و درماني انجام مي‌دهند از جمله آتش نشاني، دستگاه‌هاي امداد و نجات، شهرداري و بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و كلينيك‌ها آماده خدمات‌رساني هستند و تعطيل نخواهند بود اما تمامي بخش‌هاي اقتصادي و غير اقتصادي دولتي و غير دولتي تعطيل خواهند بود.
وي با بيان اينكه براي ارائه خدمات به شهروندان، شعب منتخب چندين بانك نيز به صورت محدود فعاليت‌هايي را خواهند داشت، از شركت‌هاي خصوصي خواست تا دولت را همراهي كنند و در روزهايي كه تعطيلي رسمي اعلام شده آنها نيز اين همراهي را داشته باشند.
استاندار تهران تاكيد كرد: براي ايام تعطيلات روزهاي اجلاس در بخش حمل‌ونقل برون شهري نيز آمادگي كامل و لازم وجود دارد تا شهروندان بتوانند از اين روزها براي سفر برنامه‌ريزي كنند.
به گفته تمدن همچنين ضريب ايمني مراقبت از خانه‌هاي شهروندان نيز كه در ايام تعطيلات به سفر مي‌روند در استان تهران بالاست و همه آمادگي‌ها در دستگاه‌ها به طور كامل وجود دارد.استاندار تهران همچنين گفت: پيشاپيش از مردم تهران پوزش مي‌طلبم چرا كه در روزهاي آينده با محدوديتهاي تردد مواجه خواهند شد اما مي‌دانم شايستگي‌هاي ميزباني در شهروندان تهراني وجود دارد و همراه مسئولين خواهند بود.
سردار اسماعيل احمدي‌مقدم هم در حاشيه مراسم رزمايش آغازين عمليات اجرايي تامين نظم و امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها گفت: امروز با اين مراسم عملا مرحله نهايي تامين امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها آغاز شد.
وي با بيان اينكه از چند هفته پيش عملا با افزايش و تشديد ايست‌هاي بازرسي و اقدامات اطلاعاتي، تامين امنيت اين اجلاس آغاز شده بود گفت: امروز مرحله پاياني و نهايي اين عمليات با ورود و حضور هيات‌ها آغاز شده است، گفت: تا پايان هفته و شايد دو سه روز بعد از آن بالاترين درجه امنيت را خواهيم داشت.
فرمانده ناجا با بيان اينكه امنيت كامل مسيرهاي فرودگاهي، اقامتگاه‌ها، سالن اجلاس، سكونتگاه‌ها، از امروز آغاز مي‌شود در مورد محدوديت‌هاي ترافيكي گفت: براي تسهيل در عبور و مرور محدوديت‌هاي ترافيكي در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه اجلاس با بالاترين ضريب امنيتي در تهران آغاز خواهد شد، گفت: محدوديت‌هاي ترافيكي در شمال تهران ايجاد شده است اما به اين معنا نيست كه خيابان‌ها به طور كلي بسته شوند و در ساعات و مسيرهاي خاصي اين محدوديت‌ها ايجاد مي‌شود.
فرمانده ناجا با بيان اينكه محدوديت‌ها موقتي است و برداشته مي‌شود گفت: پيش‌بيني‌هاي لازم در مورد محدوديت‌هاي ترافيكي ايجاد شده و مسيرهاي جايگزين پيش‌بيني شده است.
احمدي‌مقدم با بيان اينكه شمال تهران و مسيرهاي حول اجلاس سران و پيراموني نمايشگاه در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه محدوديت ترافيكي خواهند داشت گفت: تمامي اقدامات براي تسهيل هرچه بهتر مردم در اين مسيرها انديشيده شده و پيش‌بيني‌هاي لازم براي انتقال موارد حاد و اورژانسي نيز ايجاد شده است.
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ehsan CA ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    133 3
    یعنی چی اونوقت؟؟!!!یعنی اتوبانارو میبندن؟!
    • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      8 0
      شاید!!! مسئولیت امنیت مردم اخه به عهده اقای نیروی انتظامیست!
    • بدون نام EU ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      2 24
      پنه په باز میزارند حضرت عالی سرعت نهایی ماشینت را امتحان کنی .اگر به حرفهای استاندار توجه کنی عزیزمن گفته محدودیتها شناور است یعنی اگر گوشه ای بسته شد گوشه دیگر باز است .دلت خنک شد ای جانم
  • کارمند بانک پارسیان IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    15 7
    با سلام با عرض پوزش از اینکه این مطلب رو اینجا می نویسم چون لینک صفحه ارتباط با ما کار نمی کرد. ازتون خواهش می کنم این خبر رو کار کنید. در حالیکه اکثر بانک های خصوصی و دولتی تو این چند روز تعطیل هستند بجز حدود 10 تا بیست درصد شعب اونم بصورت کشیک و ساعت 9 تا یک اما متاسفانه بانک پارسیان امروز اطلاعیه داخلی داده و گفته هیچ شعبه ای تعطیل نیست مگر اونایی که سر راه اجلاس هستند اون هایی که تعطیل هم هستند کارمندان بدبخت این شعب هم باید 4 روز مرخصی استحقاقی شون سوخت بشه در حالیکه این بی عدالتی در هیچ سازمان و نهاد دیگه ای وجود نداره و در حالیکه بورس و بانک مرکزی تعطیله و اتاق پایاپای تهران هم تا یکشنبه تعطیل میشه این حق خوری در حق کارمندان باید بازتاب داده بشه ظاهرا روی دیگه مشتری مداری کارمند آزار
    • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      7 1
      چرا بانکها باید تعطیل بشوند؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      0 6
      چرا تعطیل نشن؟وقتی بورس اتاق پایاپای بانک مرکزی تعطیله مگه آدم نیستن فقط شما آدمید؟
  • بابک IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    2 10
    احسان جان نه همه اتوبان هارو، مگه اجلاس سران یادت نیست ،فقط 2برابر اون تاریخ ، شرایط ویژه تری که الان هست در سطح دنیا ، خیلی از درگیریهای کشورهای منطقه سر اجلاس سران نبود ولی الان هست، و اینم بدون ما روی پول خوابیدیم ، هیچ کشوری بدش نمیاد با ایران در رابطه باشه ، و شرایط دیپلماتیک ما صرفا برآیند رفتار خودمون نیست ، بلکه کشورهای دیگه هم انگولک میکنن ، خیلی برنامه های تحلیلی ماهواره رو جدی نگیر. اگه تصور در حد فیلمهای هالیوودی بکنیم بهرحال شوخی نیست امنیت کامل چند هزار نفر و مدیریت برنامشون.تازه در واقعیت پیچیده تره. اینقدر وضع تک تکمون بهم ریخته هست که مجلس 2 ماه تعطیل بشه ماهم 3 ماه بیکار توفیری نداره با اینهمه مشکلات اقتصادی و درمانی. حالا ببینیم نتیجه این نشست چی میشه.
  • سجاد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    12 0
    کاش از الان بگن کدوم اتوبانا که مردم خودشون واسه رفت و آمدشون بیندیشن.اینطوری بهتذه.وای بازم ترافیک اونجوری!!!!!!!!!!!
  • امیرعطا US ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    9 0
    آقا یعنی چی محدودیت؟ یعنی کلا نمیتونیم ماشین بیرون بیاریم؟؟ لطفا درست بگین بفهمیم
  • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    32 0
    خوبه سازمان ملل اينجا نيست!
    • بدون نام GB ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      6 1
      یه کاری می کنن که آدم آرزو کنه دیگه از این برنامه ها هرگز تو کشور برگزار نشه.
  • حمیدرضا IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    16 0
    من دوست دارم مهمونامونو ببینم.باید چه کار کنم???????
    • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      6 0
      فكر كنم بايد توي خواب ببينيشون ..
  • بی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    9 0
    اطلاع رسانی دقیق کنید لطفا!
  • كارمند طرحي IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    8 0
    اگه حقوق گرفته بوديم شايد ما هم يه جايي مي رفتيم
  • ايراني م IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    15 1
    چه اصراري كه حتما در تهران برگزار بشه مردم تهران به اندازه كافي مشكلات آلودگي هوا،ترافيك،محدوديت تردد دارند؟ مي بردين يه مركز استان خلوت تر كه امكانات برگزاري را داشت.
    • مهدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
      3 0
      عزیزم بخاطر اینکه همه امکاناتمون در تهران جمع شده شما کدوم شهر کشور با امکانات بین المللی سراغ دارید از فرودگاه هتل سالن اتوبان و...
  • تهراني IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    22 1
    پنج روز از ماه گذشته من هنوز اجاره خونه اي ماه گذشته را نتونستم بدم.به نظر شما كجا برم بهتره؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    6 0
    بابا بالاخره بازار تعطیل هست یانه ما کارکنان بازار آیا از این تعطیلات بهره مند می شویم یانه یکی خواهشا جواب مارو بده این صاحب مغازه ها که به ما در خیچ صورتی تعطیلی نمی دن و با حقوق کم و ساعت کار بالا همش از ما استفاده می کنن پس کی ما با خانوادمان به مسافرت بریم
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    23 0
    4 روز خونه نبودیم 6 بار دزد از دیوار خونمون رفت بالا از ترسمون شب تا صبح خواب نداریم کلانتری هم که هی میگه خدا رو شکر کن که نکشتنت خدا رو شکر کن که کل مالتو نبردن... اونوقت امنیت کجا بالاست اگر رفتیم سفر دزد اومد تو خونه دولت خسارت دزدی رو میده؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    8 1
    این درسته که میگن هرکس که از تهران خارج بشه نمیتونه توی تعطیلات دوباره برگرده تهران؟میگن راه های ورودی تهران بسته هست؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    7 0
    خدا رو شکر المپیک تو ابران برگزار نشد!!!!
  • سارینا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    3 0
    اینم برای هزارمین بار آیا بازار تهران هم تعطیل میباشد؟؟؟؟؟اگه آره که ما هم یه برنامه ریزی داشته باشیم نمیتونیم روز آخری به همه کارامون برسیم-خواهشا اعلام کنید که ماهم مطمئن شویم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    7 0
    خوبه میزبان المپیک نیستیم!!!!
  • مهیار CA ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    7 1
    کاش 1% از این بودجه ای که برای این اجلاس گذاشتن صرف کارهای خیریه بشه .خدایییش ثوابش بیشتره.