سرمربی استقلال گفت با وجود تشویق فرهاد مجیدی، او کار خودش را می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در كنفرانس مطبوعاتی بازی استقلال – فجر سپاسی گفت: «فجر سپاسی با این‌كه بهترین خط حمله لیگ را دارد اما نتوانست روی دروازه ما حمله كند. استقلال در این بازی از نظر دفاعی خوب بود ولی مشكل اصلی ما این است كه هافبك‌ها نمی‌توانند مهاجمان را به خوبی تغذیه كنند. این نكته خوبی نیست.»
واكنش او به تشویق فرهاد مجیدی در پایان بازی هم دو بخش داشت؛ اول انتقاد و سپس وانمود به بی‌خیالی! قلعه‌نویی در مورد این موضوع گفت: «هواداران با شعارهایی كه تمركز تیم را به هم می‌ریزد، روند استقلال را در رسیدن به اهدافش كندتر می‌كنند. ما با این كار داریم خودزنی می‌كنیم. البته من نمی‌توانم بگویم چرا فلان بازیكن را تشویق می‌كنند. آن‌ها هر كسی را كه دوست دارند تشویق كنند ولی من هم تا روزی كه هستم كار خودم را می‌كنم.»
قلعه‌نویی ادامه داد: «مردم حق دارند حرفشان را بزنند و ما هم به حرف آن‌ها گوش می‌دهیم. ولی بچه‌ها هنوز پولی نگرفته‌اند. ما یك بازی عقب افتاده هم داریم كه اگر آن را ببریم 16 امتیازی می‌شویم. همین هاشم بیك‌زاده یكی از بهترین‌های ایران در پست خودش است اما با روحیه او بازی كرده‌اند و به این روز افتاده.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =