ایرنا نوشت:

مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز شماره 383 هواپیمایی جمهوری اسلامی که از چابهار عازم تهران بود به دلیل نامناسب بودن وضعیت یکی از مسافران در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.
ˈمحمد نخعیˈ افزود: بنا بر اعلام خلبان این پرواز به برج مراقبت مبنی بر حالت تشنج خانمی 28 ساله از مسافران حاضر در هواپیما و درخواست فرود اضطراری بلافاصله این پرواز ساعت 12 ظهر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان به زمین نشست.

وی گفت: ارگانهای مرتبط فرودگاهی در کرمان بلافاصله بعد از نشستن این پرواز در محل حاضر شدند و خدمات پشتیبانی را انجام دادند.

مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان افزود: پس از حضور گروه اورژانس پزشکی فرودگاه بین المللی کرمان و معاینه بیمار، تشخیص داده شد به منظور معاینه به بیمارستان منتقل و تحت نظر پزشکان قرار گیرد که از سوی بیمار رد شد.

وی گفت: این هواپیمای ایرباس با شماره پرواز 383 سرانجام با 260 مسافر از جمله این خانم بیمار ساعت 13 و پنج دقیقه فرودگاه بین المللی کرمان را به سمت فرودگاه بین المللی مهرآباد ترک کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    50 7
    بنده خدا خانمه ترجیح داده تو هواپیما تا هتران با اون حال بره ولی گذرش به بیمارستانای کرمان نیفته.یعنی رسما عمودی میری بیمارستان تو کرمان افقی میارنت بیرون و کسی هم رسیدگی نمیکنه
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    44 1
    خب منم باشم وسط راه نمیرم بیمارستان!
  • شاکر TR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    28 25
    با سلام ودرود به شرکت محترم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان صدیق و دلسوزش
  • فاطمه IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 2
    بيچاره ها! همه رو ميگم..هم كاركنان هواپيما هم مسافران و هم اون خانوم جوون كه مطمئنا خودش هم خيلي ناراحت شده كه تو جمع همچين اتفاقي براش افتاده. مريضي يه جوون خيلي سخته. اين روزا اين جور بيماري ها واسه خانوم هاي جوون خيلي شايع شده. خدا انشاءالله به همه ي مريضا شفا عنايت كنه.