۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱

امروز عصر اهالی مناطق مختلف تهران بعد از یک روز نسبتا گرم، با بارش ناگهانی باران مواجه شدند و خبرها از ادامه این بار‌ش‌ها در شرق کشور حکایت می‌کنند.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز بارشهای پراکنده طی فردا در شرق کشور خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری گفت: براساس نقشه های پیش یابی امروز در غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، شمال غرب، دامنه های البرز افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

 به گفته وی، در این مدت شدت بارش در غرب کشور خواهد بود وسرعت وزش باد در برخی مناطق تحت تاثیر این سامانه قابل توجه خواهد بود.

 امیدوار می گوید: روز چهارشنبه تقریبا بارش در نیمه غربی کشور قطع شده و بارشهای پراکنده در نیمه شرقی رخ خواهد داد.و مجددا از روز پنج شنبه سامانه دیگری وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب، غرب، به تدریج دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی و از روز جمعه علاوه بر نواحی فوق در جنوب غرب، مرکز و سپس با شدت کمتر در شمال شرق سبب ابرناکی، وزش باد و بارش خواهد شد.

 وی افزود: در روز یکشنبه از میزان فعالیت این سامانه کاسته شده و در روز دوشنبه سامانه فوق از سمت شمال شرق از کشور خارج خواهد شد.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 0
    نقشه های هواشناسی را دیدم، از بعد از ظهر امروز و امشب، بارندگی شدید در تهران و قم و احتمالا سایر شهرها وجود دارد. بارندگی بی سابقه خواهد بود و شبیه به همان سیل بی سابقه است که موجب آبگرفتگی مترو شد. احتمال زیاد آبگرفتگی وسیع معابر و ترافیک شدید خواهیم داشت. خواهشمند است در صفحه اول سایت خود اطلاع رسانی کنید.
  • هشدار جانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 0
    هشدار جانی: نقشه های هواشناسی را دیدم، از بعد از ظهر امروز و امشب، بارندگی شدید در تهران و قم و احتمالا سایر شهرها وجود دارد. بارندگی بی سابقه خواهد بود و شبیه به همان سیل بی سابقه است که موجب آبگرفتگی مترو شد. احتمال زیاد آبگرفتگی وسیع معابر و ترافیک شدید خواهیم داشت. خواهشمند است در صفحه اول سایت خود اطلاع رسانی کنید. احتمال از دست رفتن زندگی آدم ها هست.