همه رقبای حسن روحانی پیروزی وی را تبریک گفتند.

سیدصادق روحانی: 5 نامزد رقیب رئیس جمهور منتخب و همچنین محمدرضا عارف نامزد اصلاح طلبان که به نفع ویی کنار رفته بود و غلامعلی حدادعادل دیگر نامزد مستعفی این انتخابات، در پیام‌های جداگانه ای پیروزی حسن روحانی را در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
چکیده این پیام​ها در ادامه می‌آید:

نام

گرایش

گزیده پیام

علی اکبر ولایتی

اصولگرایان (مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریان​ها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی،‌ وظیفه همگان است . ( متن کامل پیام)

محمدرضا عارف

نامزد مستعفی اصلاح‌طلبان

افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه رئیس جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، ملت شریف و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است ،بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.این موفقیت، پیروزی گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال است. پیروزی نگاه خردورزانه و اخلاق گرایانه به کشورداری است. ( متن کامل پیام)

سعید جلیلی

اصولگرایان (مورد حمایت جبهه پایداری)

با تشکر خاضعانه از ابراز لطف همه عزیزان که اهداف و برنامه‌های مرا به اهداف و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر دانسته و به آن رأی دادند، تقاضا دارم با حفظ حضور هوشمندانه در صحنه انقلاب، رئیس‌جمهور منتخب را در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم یاری نمایند. ( متن کامل پیام)

محمدباقر قالیباف

اصولگرایان

 اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار این سرزمین در حال تحریر است، بر خود واجب می دانم به یازدهمین منتخب ملت ایران، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و آرزوی موفقیت ایشان را که نیاز حیاتی این برهه است، از خداوند منان خواستارم. ( متن کامل پیام)

محسن رضایی

مستقل

به جناب آقای حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق ایشان را در عبور از مشکلات امروز و رسیدن به آینده ای درخشان برای کشور خواستارم. از مردم شریف کشور از ارس تا اروند، از البرز تا زاگرس پر افتخار هم به خاطر حمایت از این سرباز همیشگی خود تقدیر و تشکر می‌کنم و با توجه به درخواستهای مکرر مردمی برای ارایه برنامه‌هایم به دولت آینده باید ابراز کنم که از هیچ کوششی برای نمایندگی شما در رفع تنگناهای زندگیتان فرو گذاری نخواهم کرد.

سیدمحمد غرضی

مستقل

به ریاست محترم جمهور منتخب تبریک می‌گویم و توفیق ایشان در برآوردن خواست‌های ملت ایران یعنی فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت ملت ایرن است را از خداوند متعال مسئلت دارم.

غلامعلی حدادعادل

نامزد مستعفی اصولگرایان

اکنون که مردم ایران در پاسخ هوشمندانه به دعوت مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ای سیاسی آفریدند و با نظم و نشاط تحسین‌برانگیز جلوة دلپذیر مردم‌سالاری دینی و قانون‌مداری را در چشم جهانیان به‌نمایش گذاشتند، وظیفة خود می‌دانم این حماسة عزت‌آفرین را به ملّت باایمان و فرهیختة ایران و به رهبری ارجمند و به شخص جناب‌ِ عالی تبریک بگویم.( متن کامل پیام)

29219  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    60 6
    بچه ها من نمیدونم چرا اینقدر همه باهم دعوا میکنین؟؟ من خودم به روحانی رای ندادم ولی الان که از طرف اکثریت مردم انتخاب شده دوسش دارم چون بالاخره رئیس جمهورمه ..باید با کمک هم و با وحدت با مشکلات مقابله کنیم نه با دعوا که این خوبه و اون بده.. هرچی بوده گذشته .. نباید به نفرات قبلی تو هین کرد چون هرکسی به نوبه خودش زحمت کشیده..پس باهم متحد باشیم ..ما همه ایرانی هستیم:)
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    23 26
    قابل توجه آنانی که سال 88 به آقای احمدی نژادتبریک نگفتند.
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    3 6
    احساس میکنم پیام آقای غرضی تو دل برو تره