بی احتیاطی راننده جرثقیل و برخورد بوم آن به تابلو راهنمایی مسیر، در بزرگراه امام علی سقوط تابلو و برخورد آن را با یکدستگاه پژو پارس در پی داشت

 

در پی تماس شاهدان این حادثه با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 23 و نجات 12 مستقر در ایستگاه 71 را ساعت 14:45 دیروز یکشنبه به صدا درآورد و آتش نشانان به سرعت راهی محل حادثه در جنوب به شمال بزرگراه امام علی بعد از پل همت شدند.
علی امینی، معاون منطقه سه عملیات درباره این حادثه گفت: بر اثر بروز این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی ترافیک بسیار زیادی ایجاد شده بود که رسیدن خودرو های آتش نشانی به سوی محل حادثه را با مشکل مواجه کرده بود.
وی ادامه داد: بی توجهی راننده یک دستگاه جرثقیل به ارتفاع بوم این وسیله و برخورد آن با تابلوی راهنمای مسیر، سقوط تابلوها را بر روی آسفالت بزرگراه و برخورد شدید یک دستگاه پژو پارس را با تابلو ها و مصدومیت سرنشینان آن را در پی داشت.
امینی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات ایمن سازی را آغاز کرده و گروهی از آنان به یاری 5 سرنشین مصدوم خودروی سواری رفته و آنان را با رعایت کامل اصول ایمنی خارج کرده و تا رسیدن امدادگران اورژانس به فضای سبز حاشیه بزرگراه منتقل کردند.
آتش نشانان با بکارگیری لوازم و ابزار ویژه، پایه ها و تابلوهای سنگین و حجیم را از یکدیگر جدا کردند و با استفاده از زنجیر به کامیونی بسته و آن را به حاشیه بزرگراه انتقال دادند و مسیر عبور و مرور خودروهای دیگر را گشودند.
امینی خاطرنشان کرد: با رسیدن آمبولانس های اورژانس مصدومین این حادثه به نام های خوش قدم 59 ساله، شهربانو 70 ساله و ستاره 5 ساله به مراکز درمانی منتقل شدند.

عکس ها: پایگاه خبری سازمان آتش نشانی

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    62 2
    اینجا ایران است...
  • احسان A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    14 4
    وقتی جناب قالیباف میخواد با حداکثر سرعت اتوبان امام علی رو افتتاح کنه ، تابلو هاش هم باید به سرعت نصب بشن . نتیجه سرعت بخشیدن بیش از حد به کار برابر با پایین آمدن کیفیت و دقت و برابر با سمبل کردن و همه این ها معادل فاجعست
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    4 1
    چه جالب آتشنشانی رسیده دست به کار شده مصدوم ها را در آورده دیده هنوز اورژانس نرسیده مصدوم ها به چمن حاشیه اتوبان منتقل شده ولی از اورژانس خبری نیست