در 10سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 8 نفر کشته و 32 نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور ناجا در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته با بیان اینکه برابر اعلام پلیس‌راه استان مرکزی در ساعت 7:30 دیروز سه شنبه تصادف یک دستگاه سواری پیکان و تریلر ولوو در کیلومتر 9 محور بوئین‌زهرا دو کشته بر جای گذاشت، به ایسناگفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده پیکان اعلام کردند.
وی همچنین از تصادف دو دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 67 محور پتروشیمی در استان فارس اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز دو تن کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند. علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در حال بررسی است.
رییس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور ناجا همچنین به تصادف یک دستگاه سواری پژو 206 و کامیون بادسان در کیلومتر 42 محور گرگان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که به علت عدم‌رعایت حق‌تقدم از جانب راننده پژو 206 رخ داد، دو تن کشته و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

ورود سرزده خودروی سواری به باغ
ناتوانی راننده خودرو سواری در کنترل آن، سقوط آن را به همراه شش سرنشین خود به باغی در بزرگراه باکری به همراه داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ساعت 23:40 دقیقه سه شنبه شب با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 و نجات 8 را به بزرگراه شهید باکری، نرسیده به سیمون بولیوار(باغ پرنیان) اعزام کرد.
به گفته بهرام علی بکی، افسر آماده منطقه چهارعملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت: یکدستگاه خودرو سواری به رانندگی مرد 45 ساله و پنج سرنشین آن پس از برخورد با گاردریل از مسیر اصلی منحرف و در داخل زمین باغی به عمق سه متر سقوط کرده بود. در این حادثه سرنشینان خودروی سواری محبوس و قادر به خارج شدن از آن نبودند که آتش نشانان بی درنگ اقدام به ایمن سازی محل کردند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر برق خودرو را قطع کرده و با رعایت تمام نکات ایمنی و با استفاده از ابزار هیدرولیکی اقدام به برش قسمتی از بدنه خودرو کرده و محبوسین را از داخل خودرو خارج کردند.
علی بکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن سرنشینان مصدوم آنان را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

واژگونی اتوبوس در محور اراک - قم 16 مجروح بر جای گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی اتوبوس در ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه در محور اراک - قم خبر داد و به فارس گفت: در این حادثه 16 نفر مجروح شدند.
محمد جواد باقری افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور قم - سلفچگان از جمله حوادثی بود که با تماس مردمی به مرکز اورژانس اطلاع داده شد. با اطلاع از حادثه یاد شده امدادگران به سرعت از نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس 115 برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به محل وقوع حادثه اعزام شدند ولی با وجود تلاش‌های ماموران اورژانس 115 خانمی حدود 60 ساله به دلیل شدت آسیب‌ها و جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد و یک نفر نیز به شدت مجروح شد. مجروح این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با یک دستگاه آمبولانس به یکی از مراکز درمانی در سطح استان قم انتقال یافت.
وی همچنین از تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان کلهری خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که با انجام اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان نکویی منتقل شدند.
باقری به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خاور اشاره کرد و افزود: این حادثه که در خیابان عطاران به وقوع پیوست دو مجروح بر جای گذاشت و مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی نکویی انتقال یافتند.
وی با تشریح حادثه واژگونی خودروی پژو گفت: سه شنبه شب در محور سلفچگان - قم آقایی حدود 40 ساله به شدت مجروح شد که با حضور امدادرسانان اورژانس در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی فرد مذکور با عملیات احیا (CPR) برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

1کشته در تصادف محور اصفهان - شهرکرد
سرپرست پلیس راه استان اصفهان به واحد مرکزی خبر گفت : در این حادثه که صبح امروز چهارشنبه براثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلر در محور اصفهان- شهرکرد روی داد راننده پراید جان باخت.
سرهنگ انصاری علت وقوع این حادثه را بی توجهی راننده پراید به جلو اعلام کرد.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =