نتایج انتخابات شورای شهر تهران مشخص شد و 31 نفر قرار است از میان 1739 شرکت کننده این انتخابات به بهشت بروند .

نظر شما درباره ترکیب شورای جدید شهر تهران و افرادی که در این دوره به شورا راه یافته اند چیست؟

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    خوبه ولی رضا زاده و جدیدی سطحش و پایین آوردن
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      114 5
      در همه کشورهای پیشرفته دنیا از همه صنوفی که به هر شکلی با شهرداری و مسائل شهری سرو کار دارند باید در شورای شهر حضور داشته باشند. اما برای اینکه شورا ناگهان از یک صنف مثل ورزشکاران پر نشود برای آنها سهمیه می گذارند. به این معنی که مثلا از هنرمندان یک نفر از ورزشکاران یک نفر از احزاب سیاسی معروف هر کدام یک نفر از فرهنگیان و دانشگاهیان یک نفر از طبقه کارگری یک نفر و در این سیستم اگر 5 ورزشکار بالاترین رای را هم بیاورند فقط به اندازه سهمیه خود وارد شورا می شوند
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      67 8
      موافقم ولی این ازآفات دموکراسیه که باید پذیرفت
    • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      93 1
      حق با اقای بی نامه اینجوری نمی شه که شورا همش بشه ورزشکار و زیر یه خم گیر و وزنه بردار و یته پرنده زن. باید یه سهمی قائل بشن. در ضمن تهران دیگه خودش یه کشور شده باید از هر منطقه ای سهمیه ای د رشورای شهر باشه
    • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      45 2
      متاسفانه شورای شهر تهران کاملا سیاسی و اقتصادی هست و نه اجتماعی و فرهنگی یعنی در انجا یا کار سیاسی می کنن یا کار اقتصادی باید ساز و کار شورا طوری طراحی بشه که افراد با ویژگی های خاصی بتونن نامزد بشن اگر به این ترتیب باشه فقط ادم هایی که به هر دلیلی محترم هستند اما شهرت دارن رای میارن و این باعث پیشرفت شورا و شهر نمی شه .
    • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      86 4
      بله در همه دنیاازورزشکاران هم استفاده میشه ولی ورزشکاران صاحب نظر و باسواد نه مثل جدیدی ومخصوصا رضازاده
    • حمید رضا A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      3 0
      یکی از دوستان میگفت کاش ی تست تهران شناسی از این دوستان میگرفتند که حداقل نباشه کسی عضو شورای این شهر که اگه رفت دنبال آدرسی تو این شهر بره گم شه
  • ع ر IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    بدترين و بهترين حالت: بهترين به دليل حضور برخي فرهيختگان اصلاح طلب كه نشان دهنده حضور عده اي از تحصيلكرده هاي راي دهنده به روحاني در اين انتخابات بود، و بدترين به دليل حضور امثال رضازاده و جديدي و دبير و ساير ورزشكاران كه واقعا علت راي دادن مردم به ايشان معلوم نيست.
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      البته دبیر تومنی 10 شاهی با رضازاده و جدیدی توفیر داره
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      47 2
      چهره های فرهیخته و نخبگان سیاسی و اجتماعی در این شورا کم شدند
    • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      49 6
      وقتی افراد با سابقه و به درد بخور رد صلاحیت میشن اوضاع اینجوری میشه. ولی شورا ها زیاد هم مهم نیستن چون اختیاراتی ندارن
  • ع ر IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    177 1
    من قبلا هم از دوستان خواهش كردم. اينجا هم خواهش مي كنم يكي از افرادي كه به آقايان رضازاده و جديدي و دبير راي دادن به خصوص دوتاي اولي بيان و دليل راي دادنشون رو بگن تا ما هم بدونيم.
    • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      51 2
      پول و شهرت
    • پویا A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      0 0
      آقا نفهمیدم! نمیدونستم به جز من کسای دیگه ای هم هست که به آنها رای بدهند! خواستم سرخورده نشن! از همه ی شهروندان تهران بابت اشتباهم صمیمانه پوزش می طلبم!
  • ع ر IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    89 29
    دبير تحصيلات و زندگي شو از لطف خاتمي و اصلاح طلبان داره اما نمكدون شكوند نميدونم مردمي كه در عين حال به اصلاح طلبان راي دادن چطور ممكنه به ايشان هم راي داده باشن. اين نشون ميده كه دقيقا دو طيف مخالف هم در انتخابات شوراها شركت كردند
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      20 0
      شورای شهر به معنی واقعی تو این مملکت کار نمی کنه محلی است برای کارهایی که نباید الان اسمش رو برد. مدیریت شهری اگر بخواد اونجا انجام بشه باید یه سری ادم ها با معیارهای درست در انتخابات شرکت کنند بعد چند نفر به عنوان نماینده صنوف که اون هم تعدادشون مشخص هست و به ردی گیری نیست.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    75 1
    آخه ورزشکار یا کسیکه توان انجام کارهای سخت رو نداره و از دانش روز برخوردار نیست و تخصص اداره شهر نداره به چه درد شهر میخوره ؟ اینهمه فارغ اتحصیل بیکار رشته های مرتبط با اداره شهر داریم که از دانش روز هم برخوردارند ... واقعا متاسفم که تو این کشور هیچکس سر جای خودش نیست !!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    77 16
    آخه خواننده توی شورای شهر چیکار میکنه
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      93 7
      باز ایشون یه وجهه و تحصیلاتی دارن .رضا زاده و جدیدی رو بگو...
  • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    پیروزی معنادار اصلاح طلبان و بازگشت تدریجی آنان به قدرت ....
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    54 0
    گفتید ورزشکار باید باشه قبول ولی یک دوتا نه اینهمه! دبیر تحصیلات عالیه داره خب رضا زاده و عباس جدیدی هم لابد دکترای آکسفورد دارن!! مختاباد دکترای هنر داره از انگلیس ولی بهش میگن خواننده!! بهرحال باید یه آدم هنری هم باشه. قبل ازین مثه اینکه سردار طلایی نماینده ی فرهنگی شورا بودن!!
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    61 1
    واقعا حضور ورزشیهایی مانند رضازاده و جدیدی تو این شورا چه مفهومی داره؟کاش برای حضور ادمها محدودیت داشتند
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    90 3
    اقای رضازاده باید کنار اقای مسد جامعی و چمران بشینه؟این چه وضعیه
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    92 50
    حالا که اصلاح طلبها زیاد شدند جای خانم ابتکار خالیه
  • صبا A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    91 46
    اومدن معصومه ابتکار رو رد صلاحیت کردن چون گفته بود پارازیت ها ضرر دارن! هاشمی رو هم رد صلاحیت کردن چون هاشمی بود! ولی حالا احتمال داره که همین هاشمی بشه شهردار!! انتخابات شورای شهر هم مثل انتخابات رییس جمهور "معنی دار" بود جایی که اجازه حصور به هاشمی و خاتمی نمیدن بعد کسی پیروز میشه که اینا ازش حمایت میکنن، تا کی میخای این وضعیت رو ادامه بدن خدا میدونه...
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    4 64
    ورزشکار توان کار سخت نداره؟ یه چیزی بگو بگنجه. ورزشکار که می ره وزنه ۳۰۰ کیلویی میزنه یا کشتی گیر که میره اون همه می جنگه توان کار سخت نداره؟ کار سخت نشستن پشت میز و حرف زدنه؟ می خوای مخالفت کنی یه چیزی بگو که از اون ور بوم نیفتی
    • مریم IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      44 1
      دوست عزیز،کار شورای شهر یک کار فکریه سنگینه.نیازی به زور بازو نداره.حالا اگه تو ایران تو سر شوراها زدن یه بحث دیگس.توی کشورای اروپایی شورای شهر جای آدمای متخصصه، نه هر...
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    56 1
    تعداد ورزشکاران زیاده یعنی چی هرکی زیر یه خم می گیره و وزنه می زنه بلند می شه میاد تو شورا. من نمی دونم این ها چرا رای میارن
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    38 3
    نباید از اول اجازه ورود ورزشکارا و هنرمندا بدند. نگاه کنین به اعضای علی البدل ببینین چقدر مدیر و متخصص جا مونده اونوقت وزنه بردار و کشتی گیر رفته تو.
  • شهروند A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    22 0
    بايد اطلاع رساني بشه، شوراها هميشه تو انتخابات رياست جمهوري گم ميشن و مردم افرادي رو اشتباهي وارد عرصه ميكنن كه الكي پول ميگيرن و تخصص انجام كاراي شهري رو ندارن
  • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    4 1
    حالا از هرکی داره دلیل نمیشه که گرایش سیاسی خاصی نداشته باشه. ضمن اینکه معمولا مستقل بوده و به همین دلیل همه دنبال رایش بودن
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    57 0
    لابد برای جدیدی و رضازاده صندلی مخصوص میارن. چه هزینه ای باید بدن برای صندلی های ویژه
  • پول الدوله A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    42 1
    من موندم این شورای شهر تهران چقدر توش حقوق می دن که بعضی ها میلیاردها تومن و بلکه چند صد میلیون تومن برای رفتن تو اونجا هزینه کرده ان
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      17 0
      2% درامد شهرداری مال شوراست به اضافه مسائل دیگه که رو کاغذ نمی اد
  • سراوان A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    44 2
    شورای شهر تهران که هیچ ترکیب شورای شهرهای بقیه کشور رو نگاه کنید در برخی از شهرها فقط خانم هایی که قشنگ بودن رای اوردن و رفتن تو شورا من واقعا نمی فهمم یعنی چی
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    39 0
    نظرم اينه كه شده ورزشگاه!!
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    9 5
    یک شورای شهر معتدل متشکل از عده اصلاح طلب عده ای اصولگرا و چند نفر مستقل این نشون می ده که مردم ما چقدر با درایت و هوشیاری کامل پای صندوق های رای رفته اند و اصلا انگار ترکیب شورا رو به همین شکل تو ذهنشون داشته اند. افرین به این مردم فهیم که اینگونه با اعتدال و چیدمان درست انتخاب می کنند.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    27 1
    این همه ورزشکار به کنار؛ اینا می خوان ۳۱ نفر چه جوری با هم کنار بیان؟ اون هم نصف اصلاح طلب نصف اصولگرا؟ خود مسجدجامعی گفته بود که با کدخدا منشی نمیشه اداره کرد.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    23 0
    بحث توان نیست . کسی که ورزشکار هست و مدال المپیک گرفته معلومه ادم مشهوری هست و با این شهرتش می تونه مردم عوام رو تحت تاثیر اسم و رسمش قرار بده و وارد شورا بشه . من نمی دونم چرا به اینجا که می رسه نظارت استصوابی نیست. اخه بعضی از این چهره ها خیلی علیه ااسلام نیستند، بخدا این رو همه مردم می دونن
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    43 1
    شورای شهر نیست که استادیوم شده
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    25 1
    کلوپ مدال داران المپیک و میدان داران و گردانندگان مجالس و محافل مذهبی و سیاسی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    26 1
    من می گم این ترکیب نمی تونه کار کنه. زیادی زورشون به هم می رسه. مگه اینکه طناب کشی کنن
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    13 26
    کلوپ مدال داران المپیک و میدان داران و گردانندگان مجالس و محافل مذهبی و سیاسی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    23 40
    اگه می خواید واقعا بفهمید کارکرد شورای شهر چیه باید برید از کشورهای سوئیس و فرانسه یاد بگیرید. در اینجا هرکی اسم و رسم داره میاد می ره نامزد می شه رای میاره
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    25 32
    بهتره به اونایی که اینارو تایید صلاحیت کردن اعتراض کنید. اشتباه نکنید شورای نگهبانو نمیگم
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    58 0
    تیم خوبی هست!!!! فقط سرمربی تیم کیه؟ بازی ها از کی شروع میشه؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    52 6
    اگه محسن هاشمی بشه شهردار دیگه عالیه!
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    19 0
    اول ورزشكارا و خواننده و .... از بيكاري دنبال شوراي شهرند دوم به علت رد صلاحيت قحط الرجال بود سوم علت راي آوردن اينها راي ندادن خيلي ها در شوراي شهر است چهارم كساني كه به رضازاده راي دادن حقشون را انتخاب كردند و در حد ايشان هستند پنجم خبرآنلاين عزيز هم طبق معمول سانسور مي كند چون تحمل هيچ انتقادي ندارد
  • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    77 4
    متاسفيم که رضازاده تاييد ميشه ولي محسن هاشمي رد صلاحيبت، اين امر نشان از اوج ناشايستگي فکري کسانبه که صلاحيت نامزدها را مشخص مي کردند. رضازاده تنها به درد جا بجا کردن بلوکه هاي تو ي خيابون مي خوره، شايد در اين زمينه بتونه کمک حال شوراي شهر باشه
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    71 2
    رضا زاده نقطه ضعف شوراست
    • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
      24 0
      والا ضعف که خیلی کلمه خوبیه...
  • سینا IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    48 0
    این ترکیب اگر برن المپیک قطعا نتایج افتخار آمیزی برای کشورمون به دست میاد.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    17 0
    ایشالا میره المپیک!
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    13 1
    اونایی که تو کار تجارت و ساختمون سازی هستن نباید بیان شورا چون از موقعیتشون بسیار سوء استفاده میکنن
  • رضا A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    6 0
    همین که وابستگان به دولت دیگر شکست سنگین خورده و در شورا نیستند باید خدا را شاکر باشیم . به نظرم ترکیب خوبی شده هر چند که تعدادی از بزرگواران بر حسب سابقه تحصیلی و تخصصی که ندارند ! باید خودشان آبرمندانه کنار بکشند ... محبوبیت ورزشی خود را تخریب نکنند ...
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    5 0
    وقتی آدم به این شورا یشهر نگاه میکند فکر میکنه جلساتش باید در سالن هفتم تیر کشتی برگزار بشه. آخه آقای رضازاده با کدوم سواد و معلومات عضو شورای شهر شدند یا جدیدی و امثالهم
  • brat IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    4 1
    با سلام متاسفانه شورای شهر که محل برنامه ریزی برای مدیریت کلانشهری مانند تهران است شده فدراسیون کشتی و تکواندو و .... اول صبح هر جلسه هم یک کنسرت بگذارند تا شورا سرحال بیان بالاخره برای نامزدهای شهر هم باید یک سری شرایط مانند مجلس بگذارند که هر کسی نتواند ورود پیدا بکند
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    3 0
    شورای مشورتی ورزشی
  • ناشناس A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    5 0
    باسلام خدمت همه شما بزرگواران کسانی باید می آمدند که حداقل کار اجرایی کرده باشند بلد باشند باید چطوری کارکنند این خیلی ضرر دارد باید مسولین محترم حتما برای این کار فکراساسی بکنند شورای شهر که نمیشد هر کی سوابق اجرایی ندارد بیاید
  • مجید IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    4 0
    خیلی منطقی وکارآمد بنظر نمیرسد
  • محمود A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    6 0
    با عرض تاسف باید بگم آقایان جدیدی و رضازاده اصلا در حد و اندازه شورا نیستن . اینان قهرمان ملی ان باشند ، اما شورا رو چی به اینجور آدما ؟؟؟
  • ضیاءالدین IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 0
    مشکل اصلی نبود تشکهاست.ضمنا تعداد افراد زیاد هستندو انتخاب ازبین آنها مشکل بنابرین فرد رای دهنده با عجله چند نام آشنا را ردیف میکنه و رایرا تحویل میده به صندوق ونتیجه این میشه امثال این آقایان انتخاب میشن.یکی از دوستان نظر جالبی داشت بایستی هر منطقه 10 نفر انتخاب کنند میشود 220 نفر و از بین 220 نفر تعداد مورد نظر را انتخاب شوند.امروز کرسی و مقام هرکسی را وسوسه بدست اوردن مقام میکند . این میشود که میبینید.یک نفر تو کرج کاندید بوده و میگفت تعداد آرای کسب کرده اش از تعداد چلوکبابی که روز انتخابات داد کمتر بوده.
  • سعدی A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    1 0
    خبرانلاین جدیدآ چندتا سانسورچی استخدام فرمودند. مبارک است انشاء اله .!
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 0
    اگه دوپينگ هم سوء سابقه به حساب ميومد، الان 2 تا از تعداد نماينده‌هاي ورزشكار كم شده بود!
  • سلطانی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    1 0
    با سلام، با احترام به نظر من در انتخابات هر چهار دوره متاسفانه ترکیب شورا طوری بوده که اهداف تشکیل شوراها برآورده نمی شود. چرا که شورای شهر محل برنامه ریزی و اتاق فکر برای حل مشکلات متعدد و مدیریت کلانشهرهای کشور مانند تهران است نه اینکه محلی برای کسب شهرت و قدرت برای ورزشکاران و خوانندگان و....باشد. ترکیب فعلی شده فدراسیون کشتی، وزنه برداری و تکواندو و .... خوشبختانه خواننده هم دارد. به نظر من بایستی شورای شهر نیز مانند مجلس اولا کمیسیون های مختلف داشته باشد و برای هر کمیسیون یک سهمیه خاص در نظر گرفته شود که افراد متخصص و با تجربه صرفا متناسب با آن کمیسیون کاندیدا شوند و انتخاب شوند. کمیسیون عمران، بهداشت، فضای سبز، ترافیک و حمل و نقل و فرهنگی وهمچنین یک حداقل مدرک و تجربه.با سپاس-سلطانی
  • مهدی A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    0 0
    جناب آقا یا خانم سلطانی.لازم به ذکره که شورای شهر مثل مجلس کمسیونهای مختلف داره.خوبه آدم آگاهی داشته باشه ولی در خصوصه اینکه ورزشکارو خواننده اومدن منم با شما موافقم.....