یک پروژه عمرانی برای نخستین بار با حضور مسئولان توسط یک خبرنگار کلنگ زنی شد.

بر اساس گزارش خبرنگاز اعزامی خبرآنلاین به قشم ، مراسم کلنگ زنی بیمارستان پیامبر اکرم(ص) جزیره قشم با دعوت فرماندار جزیره توسط خبرنگار خبرآنلاین انجام گرفت. در زمانی که تعارفات رایج بین مسئولان منطقه برای به دست گرفتن کلنگ به طول انجامیده بود بنا به پیشنهاد فرماندار جزیره مراسم توسط خانم خبرنگار حاضر در مراسم انجام شد وبه جای فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل منطقه آزاد قشم ودیگر مسئولین محلی حاضر در مراسم کلنگ بیمارستان توسط خبرنگار خبر انلاین بر زمین زده شد.

در جریان این تغییر پیش آمده در برگزاری مراسم مسئولین محلی تصمیم گرفتند به دلیل آنکه بیمارستان 96 تخت خوابی توسط یک خانم کلنگ زنی شده است طرح بیمارستان را گسترش داده و بخش زنان را نیز به این پروژه اضافه کنند.

بیمارستان پیامبر اکرم (ص) که مراسم کلنگ زنی ان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر امروز در جزیره قشم انجام شد با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال طی سال 89 به بهره برداری برسد.لازم به ذکر است که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال در جزیره قشم به بهره برداری رسیده که شامل پروژه های بیتو پلاست، آسفالت گرم بیندر و ساخت ترمینال جدید مسافربری خارجی فرودگاه بین المللی، جرثقیل 85 تنى بندری و تجهیزات اسکله کاوه، پروژه های بهسازی و معابر شهری و روستایی، تصفیه خانه فاضلاب در چند نقطه شهر قشم وکلنگ زنى بیمارستان 96 تختخوابى پیامبر اکرم (ص) بوده است.

همچنین، پروژه های تولید سرب و انواع آلیاژهای سربی، تولید ال سی دی و سردخانه، بسته بندی موادغذایی، احداث پالایشگاه میعانات گازی و انبارهای سوخت رسانی سلخ از جمله پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بخش خصوصی به مناسبت این ایام است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
    0 0
    چه اقدام چندش آوری.
  • یک زن IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
    0 0
    چندش تویی که نمی تونی اینو ببینی بدبخت . فکر کنم از اون مردهای عقده ایی باشی که نمی تونه قدرت یک خانوم موفق و بی پروا رو ببینه!
  • sm IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    اونوقت منظور از موفق وبي پروا؟؟؟؟؟؟
  • القاس A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 0
    خوب كاري شده كاش هميشه اينطر باشد باايه همه مسول از خود رازي