در بررسی امسال سایتی در رابطه با بهترین و بدترین فرودگاه های جهان، بعضی از رتبه ها بسیار عجیب بود. برای مثال فرودگاهی در پاریس بین بدترین فرودگاه ها دهم شد و یا فرودگاه شاه عبدالعزیز عربستان بعد از فرودگاه نیجریه بدترین فرودگاه جهان است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگر قرار است از فرودگاه «پورت هارکورت» نیجریه پروازی داشته باشید خیلی بد شانس هستید. این فرودگاه از قاره آفریقا، توسط سایت «راهنمای خواب در فرودگاه» عنوان بدترین فرودگاه جهان در سال 2015 را گرفت.

در بررسی امسال، از مردم پرسیده شد تا بدترین و بهترین فرودگاه های سال 2015 را از نظر خودشان بگویند.

برخلاف اسم این سایت، فرودگاه ها فقط از لحاظ اینکه خواب در آنجا چگونه است رتبه بندی نشدند. این سایت از خوانندگانش خواسته فرودگاه ها را با 4 معیار راحتی، تسهیلات، نظافت و خدمات به مشتریان قضاوت کنند.

برخورد ناخوشیند کارکنان،فقدان شدید صندلی، خراب بودن دستگاه تهویه هوا واین واقعیت که سالن ورودی داخل یک چادر قرار دارد از عواملی هستند که مخاطبان این فرودگاه را بدترین فرودگاه جهان اعلام کردند.

البته سایت راهنمای خواب در فرودگاه، خبر خوبی هم از این فرودگاه دارد؛ "خبر خوب این است که بعضی از قسمت های فرودگاه به تازگی بازسازی شده اند به این معنی که شما می توانید انتظار دیوار، زمین و پنجره واقعی را داشته باشید."

فرودگاه شاه عبدالعزیز عربستان برای دومین سال دومین فرودگاه بد جهان شد

سی ان ان از مسئولان هوایی نیجریه در خواست نظری در رابطه با فرودگاهشان کرد اما آن ها هیچ جوابی ندادند.

گفتنی است «پورت هارکورت» در لیست بدترین فرودگاه های سال گذشته جایی نداشت. در لیست امسال همانطور که رتبه بسیاری از فرودگاه ها ثابت مانده است، بسیاری از فرودگاه ها هم از لیست امسال حذف شده اند.

یکی از این فرودگاه ها فرودگاه فیلیپین بود، این فرودگاه که برای 3 سال متوالی بدترین فرودگاه جهان و سال گذشته نیز چهارم شده بود، امسال جایی در میان 10 فرودگاه بد سال 2015 نداشت.

فرودگاه عبدالعزیز جده عربستان رتبه اش را به عنوان دومین فرودگاه بد دنیا برای امسال هم حفظ کرد، رای دهندگان از هرج و مرج، شلوغی و کثیفی این فرودگاه مخصوصا در قسمت حجاج نا راضی بودند.

سایت راهنمای خواب در فرودگاه در رابطه با این فرودگاه نوشت: از سیگار کشیدن در قسمتی که سیگار کشیدن در آن ممنوع است تا بوی دستشویی که به سالن می آید، کمتر کسی پیدا می شود که با رضایت از این فرودگاه خارج شود.

منبع: سی ان ان / 19 اکتبر 2015/ ترجمه: نیو صدر

47237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    76 2
    یکی از خجالت‌آورترین فرودگاههای بین‌المللی دنیا رو خودمون داریم. از صف مهر پاسپورت گرفته تا برخورد مأمورین و صف بانک و سرویسهای بهداشتی و ... در حد یه ترمینال اتوبوس هم نیست.
    • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
      34 2
      خجالت آور برای ورودیه فرودگاهاهمونه باید یه لغت برای نشون دادن عمق فاجعه ی فرودگاه های ایران ساخته بشه....
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    33 1
    فرودگاه خودمون چی، استاد
    • عباس IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
      5 0
      دوست عزيز اگه دقت كني اين يه نظرسنجي بوده،اصولا كسي اينجا نمياد كه كسي بخواد ازش راجع به فرودگاهش سوال كنه....
    • بی نام US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
      2 0
      اینقدر ضایع بوده تو لیست نیومده
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    3 0
    باور بفرمایید که یکی از بدترین فرودگاه‌های دنیا، فرودگاه بین المللی اصفهان قسمت پروازهای خارجیشه. به هر لحاظ . معماری و ساخت بد فرودگاه . اینکه به هیچ کس به غیر از خود مسافر اجازه ورود به فرودگاه رو نمیدن و همراها باید پشت نرده های فلزی مثل زندان منتظر باشند و ...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    3 0
    برخورد بسيار بد ماموران نيروي انتظامي و حراست با مسافران در فرودكاه امام
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    3 0
    خجالت آور پارکینگ فرودگاهه خودمونه که باید دورتر پارک کرد و بعد منتظر اتوبوس ماند
  • بی نام RO ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    2 0
    وفرودگاه دبی عالیه
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    3 0
    متاسفانه بازهم شاهد حق خوری و ناداوری هستیم واقعا فرودگاههای ما از مهرآباد تا امام و شیراز و اصفهان نمی تونستن جایگاهی در بین مقام اول تا سوم هم نه اما حداقل دهمین فرودگاه بدتر جهان حق ما بووووود تووو مشت ما بوووووووود