معاون عملیات سپاه پاسداران:گروهک های تکفیری در راستای مخدوش کردن چهره اسلام ناب تلاش می کنند

فارس نوشت: معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گروهک‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی با فعالیت‌های غیرانسانی، بیان داشت: شیعه و سنی باید در کنار هم به تقویت اسلام و حفظ وحدت خویش توجه داشته باشند.

سردار مهدی ربانی صبح امروز در رزمایش «الی بیت‌المقدس» اظهار کرد: دفاع مقدس اوج ایستادگی مردمی بود که باورهای خویش را به قیام الهی عاشورا پیوند زدند و با اطاعت از ولایت‌فقیه در مقابل دنیای کفر ایستادند.

وی بیان داشت: قیام سیدالشهدا (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ آمادگی نیروهای مردمی در برابر تهدیدات مختلف دشمن، گفت: نیروهای مردمی باید همواره با حفظ و ارتقای توان خویش برای ایستادگی در مقابل هرگونه تهدید احتمالی آمادگی داشته باشد.

ربانی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج چنانچه در دوران دفاع مقدس با دست خالی توانمندی و هیبت خود را به رخ جهانیان کشیدند و امروز نیز باید با همان روحیه در صحنه حضور داشته باشند.

وی حفظ وحدت بین شیعه و سنی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید با حفظ وحدت خویش در مقابل انحرافات و گروهک‌های افراطی ایستادگی کنند.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گروهک‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی با فعالیت‌های غیرانسانی، بیان داشت: شیعه و سنی باید در کنار هم به تقویت اسلام و حفظ وحدت خویش توجه داشته باشند تا اسلام ناب محمدی در جهان گسترش یابد.

ربانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز برای سایر ملل آزاده دنیا مورد الگوبرداری قرار گرفته است و تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده و شکل‌گیری نیروهای مردمی همچون بسیج در کشورهای مختلف موجب شکست خوردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =