عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی طرح مقابله با اسیدپاشی در این کمیسیون خبر داد وگفت: باید نحوه تامین هزینه‌های درمان بیماران آسیب دیده ناشی از اسیدپاشی به دقت بررسی و مشخص شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت :با یادآوری بررسی طرح مقابله با اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، افزود: بحث بهداشت و روان این بیماران بیش از سایر بخش‌ها از اهمیت برخوردار است که باید در این طرح به خوبی دیده شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از سویی دیگر در طرح مقابله با اسیدپاشی، بحث هزینه‌های درمان بیماران و میزان ضایعه از سوی پزشک قانونی باید به دقت مشخص شود تا بتوان برنامه‌ریزی دقیقی در زمینه تامین هزینه‌های درمانی آنها داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: باید نحوه تامین هزینه‌های درمان بیماران آسیب دیده ناشی از اسیدپاشی بررسی شود که در این میان لازم است کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز نظرات خود را پیرامون این موضوع ارایه کند.

وی با بیان اینکه نباید از درمان فردی که مورد اسیدپاشی واقع شده غفلت کرد،‌ یادآور شد: بیمار باید حامی داشته باشد تا بتواند هزینه‌های سنگین درمان خود را پرداخت کند در این زمینه نقش بیمه‌ها نیز پررنگ‌تر از قبل خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بیمه‌ها پایه اصلی هزینه‌های درمان بیماران اسیدپاشی هستند لذا باید در طرح مذکور نقش آنها دیده شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =