فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو سارق موتورسوار که با تهدید و استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می کردند، در عملیات ماموران کلانتری 15 خبر داد.

سرهنگ "عبدالعلي روانبخش" گفت: ماموران کلانتري 15 شهر کرمان حين گشت زني به دو نفر مرد جوان که در داخل يک دستگاه خودرو پرايد با يک نفر زن در حال درگيري بودند، مشکوک و بلافاصله در محل حاضر شدند.
سرهنگ روانبخش ادامه داد: با حضور ماموران انتظامي در محل دو نفر جوان که سلاح سرد به همراه داشتند با يک دستگاه موتور سيکلت از محل متواري شدند و تعقيب آنان در دستور كار قرار گرفت.
وي افزود: از اين رو پيش از اين‌ که متهمان، فرصت فرار پيدا کند ماموران موفق شدند وسيله نقليه آن ها را متوقف كنند.
سرهنگ روانبخش گفت: متهمان هنگامي که خود را در دستان قانون گرفتار ديدند، سعي داشتند با استفاده از سلاح سرد و درگيري با ماموران از محل فرار کنند اما اين عمل نيز تنها جرم آنان را سنگين تر كرد و در اقدامي ضربتي دستگير شدند.
وي بيان داشت: شاکي به ماموران کلانتري 15 شهر كرمان گفت كه سارقان به صورت ناگهاني وارد خودرو اش شده اند و با تهديد و استفاده از سلاح سرد قصد سرقت وجوه نقد، طلاجات، گوشي همراه و خودرو وي را داشته اند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در پايان خاطرنشان کرد: پليس به هيچ عنوان اجازه نخواهد داد افرادي كه نظم و امنيت جامعه را تهديد مي كنند به راحتي دست به اعمال مجرمانه بزنند و تمام تلاش و كوشش خود را در راستاي تامين آرامش و امنيت اجتماعي خواهد كرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =