استاندار قزوین گفت:اتمام پروژه های نیمه تمام در زمان مقرر شده از دغدغه های ما در استان است زیرا این امر از هدر رفت منابع و از دست دادن زمان جلوگیری می کند که این مجموعه تاکنون به این امر مهم توجه خاصی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین  "فریدون همتی"در دیدار مجموعه ی مدیریت شهری با بیان این مطلب ادامه داد:مباحث مدیریت شهری از موضوعات مهم استان است و این مجموعه با عملکرد همراه با عقلانیت،وفاداری به رای مردم ،تخصص و تعهد سابقه ی خوبی را در اذعان مردم بجای گذاشته است.

استاندار قزوین ادامه داد:مجموعه ی مدیریت شهری قزوین قادر بوده است با توجه به اختلاف سلایق و دیدگاه ها با عقلانیت به تصمیمات مشترک و یکسانی دست یابد و از اختلافات به دور باشد که این امر قابل تقدیر و ستایش می باشد.
همتی در ادامه بیان کرد:تصمیم واحدی که برگرفته از سلایق مختلف بین این مجموعه وجود دارد نشانگر وجود برجستگی ها ی خاص این مجموعه است که باید به نوع انتخاب مردم تبریک بگوییم.
استاندار قزوین تصریح کرد:با توجه به وجود تحریم و وضعیت اقتصادی،مجموعه ی عظیم خدمات ارایه شده به مردم توسط شورای شهر و شهرداری و همچنین 25 پروه ی در دست اقدام، قابل تقدیر و ستایش است.
همتی با بیان اینکه استانداری در کنار و همراه مجموعه ی مدیریت شهری خواهد بود در ادامه بیان کرد:از هیچگونه همراهی با این مجموعه از طرف استانداری دریغ نخواهد شد.
استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد:پروژه ی پارک باراجین به عنوان یک پروژه ی ملی بایستی مطرح باشد به عنوان مجموعه ی عظیمی که در مسیر کریدور عبور و مرور 12 استان کشور که قادر خواهد بود به یک مکان پرجاذبه برای جذب گردشگر تبدیل شود بخصوص می تواند پذیرای بازدیدکنندگانی از تهران و استان البرز باشد.
وی تاکید کرد:اتمام پروژه های نیمه تمام در زمان مقرر شده از دغدغه های ما در استان است زیرا این امر از هدر رفت منابع و از دست دادن زمان جلوگیری می کند که این مجموعه تاکنون به این امر مهم توجه خاصی داشته است.
ایشان از مساعی شهرداری قزوین در خصوص خدمات رسانی در زمان بارش برف و بروز کولاک درمحور های مواصلاتی قزوین تقدیر کرد و افزود:تلاش این مجموعه در خدمات رسانی به مردم پشتوانه ی عظیمی برای استان است و امید است با همکاری بیشتر از پیش بتوانیم در خدمت به مردم موفق باشیم.
همتی در ادامه ی سخنلن خود بهره مندی از توانمندی های بخش خصوصی را نیز در اجرای پروژه های شهری مهم برشمرد.
استاندار قزوین ادامه داد:اقدامات فرهنگی،تسریع در اجرای پروژه های عمرانی،انظباط مالی،توجه به تقویت زیرساخت های گردشگری و صنعت توریسم در غالب برنامه ها و پروژه های جدید،بهره مندی از توانمندی های بخش خصوصی به همراه توانمندی هایی مانند نیروی انسانی متخصص از مواردی است که توجه به آنها باعث توسعه ی بیشتر استان خواهد شد و به این امر مهم شتاب خواهد داد.
ایشان افزود:وجود توانمندی های صنعتی،کشاورزی و نزدیکی به تهران نیز از مزیت هایی است می تواند جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را در استان به دنبال داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =