بیست و دومین جشن گلریزان امید برای کمک به تجهیز بیمارستان بیماران سرطانی در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، 22امین جشن گلریزان امید ، در حمایت از بیماران سرطانی در آمفی تئاتر بیمارستان امید آغاز شد.

در این مراسم که با حضور میهمانانی چون میلاد عبادی پور از والیبالیست ملی پوش شهرداری ارومیه ، امیر برزگری و جواد محمدی نژاد حضور داشتند.

بیست و دومین گلریزان امید امسال از روز پنج شنبه 17 دی ماه آغاز و بمدت 14 شب هر هفته پنج شنبه و جمعه تا هفته آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

امسال در این جشن علاوه بر اجرای برنامه های شاد ، تجلیل از خیرین ، جمع آوری کمک های مردمی ، بازارچه خیریه فروش برای کمک به بیماران سرطانی و تجهیز بیمارستان و مرکز درمانی برگزار می شود.

شایان ذکر است گلریزان امید بمدت 22 سال،  هرساله در ارومیه برگزار می شود که خیرین برای کمک به انجمن خیریه سرطانی در این مراسم حضور پیدا می کنند. در سال های قبل عزت الله انتظامی ، اکبر عبدی ، علیرضا خمسه ، شقایق فراهانی ، علی دایی ، حمید استیلی ، افسانه بایگان و دیگر بازیگران و ورزشکاران مشهور برای حمایت از انجمن حضور پیدا کرده اند.

علاقمندان برای حضور در این مراسم و اهدای کمک به تجهیز بیمارستان امید و بیماران سرطانی میتوانند با روابط عمومی مرکز پژوهشی و درمانی امید (شماره تلفن : 33850004-044) تماس حاصل فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =