فرماندار خوی گفت: با تغییر رویکردها در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها، می توان به توسعه متوازن شهرها در منطقه امیدوار بود

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،حسين سيواني اصل در شوراي اداري شهرستان خوي كه با حضور رئيس سازمان برنامه ريزي اذربايجان غربي، نماينده مردم خوي در مجلس و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سياست هاي دولت روحاني، تقيد به مراعات و عمل به قانون اساسي در تمامي حوزه ها، مخصوصا در حوزه برگزاري انتخابات دومجلس در پايان امسال است.

وي افزود: بنده به عنوان جزئي از دولت، هرگز كاري نخواهم كرد كه براي دولت بار سياسي خاصي بياورم. ما در چارچوب قانون و سياست هاي دولت راه رفته و مجري قانون اساسي اين كشور هستم.

فرماندار شهرستان خوي با اشاره به لزوم ايجاد شور ونشاط انتخاباتي تصريح كرد: مسئولين و نيروهاي اجرايي و روساي ادارات دولتي به هيچ وجه حق ندارند بر له يا عليه كانديدايي در انتخابات وارد عمل شوند.

سيواني اصل به توسعه متوازن منطقه اشاره كرده و افزود: توسعه نامتوازن در منطقه و شهرهاي استان موج مي زند و يك دليل اين امر، به خروجي ناصحيح برخي برنامه هاي توسعه و بودجه اي در طول ساليان دور و گذشته برميگردد كه بايستي رويكردها و سياست گذاري ها عوض شود.

وي اظهار كرد: با تغيير رويكردها در برنامه ريزي ها و سياستگذاري ها، مي توان به توسعه متوازن شهرها در منطقه اميدوار بود.

خبرنگار : سعید فرجی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =