خانواده استاد شهریار با صدور بیانیه ای، از انتخاب دکتر کاندیداتوری سعید نیکوخصلت برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این بیانیه آمده است:

آذربایجان و تبریز، دیار عالمان، ادیبان، دانشمندان، سیاستمداران، نویسندگان، پژوهشگران و بزرگان در تمام حوزه هاست که همواره در حساس ترین برهه های تاریخ این مرز و بوم، نقشی کلیدی داشته و از شهرهای تاثیرگذار و از اولین ها بوده است؛ در همین راستا، نقش این دیار در خلق حماسه های بی بدیل بر کسی پوشید نیست؛

از همین رو، برای دست یابی به آرمان های بلند و داشتن جامعه ای موفق، مشارکت انسان ها  در تصمیمات سیاستگذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسؤولیت های اولیه به شما می رود و این وظیفه تک تک ماست تا با انتخاب اصلح ترین افراد، در سازندگی و بالندگی دیارمان نقش پر رنگی داشته باشیم.

آذربایجان که همواره مدافع هویت و اصالت ایرانی و ایرانیان بوده است بزرگان و فرزانگان آن پرچمدار این جبهه دفاع بوده اند. استاد شهریار در شعر و ادب معاصر آذربایجان از جمله این فرزانگان است که با شعر و ادب به مصاف نبرد با بیگانگان و بیگانه گرایان آمد.

ما خانواده استاد محمد حسین بهجت تبریزی، استاد شهریار، همان شاعری که با قلم ادیبات ودر جایگاه برترین های شعر و ادب گهربار ایران جای دارد، بی تردید وی در قرن اخیر آئینه تمام نمای فرهنگ و هویت اصیل ایرانی است.

ضمن ارج نهادن به دیگر کاندیداها، مراتب قدردانی خود را از تعهد و مسئولیت پذیری دکتر سعید نیکوخصلت، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نموده و حمایت همه جانبه خانواده استاد شهریار را به سمع و نظر مردم آذربایجان و تبریز می رسانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =