در آستانه ی سال نو و با رای 5 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد شهردار محمودآباد استضیاح و از سمت خود عزل شد.

به گزارش خبرنگارخبرانلاین ازمحموداباد ،شامگاه روز گذشته و در جلسه شورای اسلامی شهر محمودآباد که با حضور کلیه اعضای این شورا تشکیل شد با رای 5 نفر از 7 نفر عضو این شورا محمدرضا شعبانی شهردار محمودآباد از سمت خود عزل و قربان دهقان مسئول امور اداری این شهرداری به عنوان سرپرست منصوب شد.
محمدرضا شعبانی که پس از استیضاح محسن رضایی شهردار اسبق محمودآباد در تیر ماه سال 93 به سمت سرپرست شهرداری محمودآباد منصوب شده و در آبان ماه همان سال به سمت شهردار محمودآباد با رای کلیه اعضای شورای منصوب شده بود و یک بار هم در آذر ماه سال جاری پس از دفاع از عملکرد خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر محمودآباد در سمت خود ابقا شد سرانجام شامگاه روز گذشته پس از 19 ماه تلاش از سمت خود عزل شد.
در حالی که کمتر از 20 روز به پایان سال 94 و آغاز سال نو باقی مانده و همه ی شهرها برای زیبا سازی و استقبال از سال جدید آماده می شوند خانه تکانی در شهرداری محمودآباد زودتر از خانه های شهروندان آغاز شده واین در حالی است که عدم پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و بدهی به پیمانکاران و عدم اجرای پروژه های عمرانی و زیبا سازی در شهر همگی نشان از خواب زمستانی وعدم کوچ بهار به محمودآباد است.
قابل ذکر است اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در سومین سال از عمر این شورا تا کنون 4 نفر را به عنوان شهردار و سرپرست شهرداری انتصاب داده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =